joi, 30 septembrie 2010

ati primit banii pentru deniplant

Show Recent Messages (F3)

bya:x:x Bianca: buna seara!
bya:x:x Bianca has selected the "Falling Hearts" IMVironment.

giurgiu gheorghe: buna seara
bya:x:x Bianca: domnul giuriu,sunt din bacau,ati primit banii pentru deniplant?
bya:x:x Bianca: giurgiu
giurgiu gheorghe: cum va numiti
bya:x:x Bianca: pai a trimis verisorul meu S....I....
giurgiu gheorghe: da au ajuns
bya:x:x Bianca: nu va suparati cand ar trebui sa primesc ceaiul?
giurgiu gheorghe: in 14-20 de zile pleaca coletul de la noi
bya:x:x Bianca: de cand beau ceaiul deniplant mi-au mai trecut bubitele,si imi merge destul de bine,numai k am ramas fara ceai de 2 sapt si incep sa-mi iasa bubite k niste cosuri
giurgiu gheorghe: a plecat astazi de la noi
bya:x:x Bianca: am 2 luni de cand beau ceiul deniplant,si nu mai am decat 3 bubite mici,cam cat ar trebui sa-l mai beau?
giurgiu gheorghe: pana dispare absolut orice urma
giurgiu gheorghe: in acel moment se face o zi da una nu timp de 2 luni
giurgiu gheorghe: apoi se paote intrerupe definitiv daca nu mai apare nici un punct
bya:x:x Bianca: va multumesc mult,am sa va tin la curent cu evolutia bolii!
bya:x:x Bianca: o seara buna!
giurgiu gheorghe: puteti scrie pe forum
bya:x:x Bianca is typing...
bya:x:x Bianca: bine am sa scriu pe forum
giurgiu gheorghe: ok

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic