marți, 28 septembrie 2010

am folosit pe scalp diprosalic solutie

Show Recent Messages (F3)

razvi Gherman: buna ziua
razvi Gherman: aveti ceai in stoc?
giurgiu gheorghe: buna ziua
giurgiu gheorghe: da avem
razvi Gherman: acum citream blogul :.. despre pacientul care folosea unguent cu ceai
giurgiu gheorghe: e problema fiecaruia
razvi Gherman: eu folosesc doar ceai si scalpul sa curatat aproape complet + pe corp se albesc leziunile
razvi Gherman:
razvi Gherman: sunt foarte multumit..
razvi Gherman: deci maine daca trimit banii eok?
razvi Gherman: fara sa va mai sun?
giurgiu gheorghe: e bine
giurgiu gheorghe: da
razvi Gherman: o dupa masa palcut sa aveti
razvi Gherman: numai bine
razvi Gherman: la revedere
giurgiu gheorghe: buna ziua
razvi Gherman: giurgiu gheorghe: la fiecaer se manifesta intr-un fel
Roby Roby: ideea e cum fac sa scap cat mai rapid
Roby Roby: ca vreau la fete
razvi Gherman: lati facut pe copil sa sufere
razvi Gherman:
razvi Gherman: el vrea la fete
razvi Gherman: ce nu ati inteles
giurgiu gheorghe: cum am spus fiecare face ce si cum doreste
razvi Gherman: ce inculti is unii..
razvi Gherman: dupa cum a scris copilu ala
razvi Gherman: vai de noi..
giurgiu gheorghe: nu neaparat
giurgiu gheorghe: insa nu vor sa inteleaga ce este evident
razvi Gherman: sasta zic ca ei tot pe ale lor le tin..
giurgiu gheorghe: si pana nu vad pe propria piele nu se conving
razvi Gherman: daca te gandesti tata ziua ca ai psoriazis noirmal ca nu o sa scapi niciodata
razvi Gherman: tine mult si de felu tau de a fii din cate am obs..
giurgiu gheorghe: si daca iti dai cu dermavat cu siguranta nu vei scapa
razvi Gherman:
razvi Gherman: da evident
razvi Gherman:
giurgiu gheorghe: eu 7 ani m-am chinuit cu acesta boala si nimeni nu mi-a spus ce si cum e cu unguentele
giurgiu gheorghe: a trebuit sa aflu pe propria piele
razvi Gherman: asa si eu
razvi Gherman: am folosit pe scalp diprosalic solutie
razvi Gherman: intruna
razvi Gherman: si pe corp elocom unguent
razvi Gherman: ambele ff puternice
razvi Gherman: cu corticosteroizi..
giurgiu gheorghe: a stiu
razvi Gherman: si dermatologul meu nu mi-a spus nimic de efect
razvi Gherman: efecte*
razvi Gherman: a zis sa fiu calm ca trece..
giurgiu gheorghe: pai el nu stia?
razvi Gherman: m-am chinuit ff mult pana am decis sa renunt la ele..
razvi Gherman: stia
razvi Gherman: dar conteaza?
razvi Gherman: cui mai pasa in ziua de azi?
razvi Gherman: dak nu dai pungutza de cafea
razvi Gherman: sau plicu
razvi Gherman: apoi am inceput sa citesc pe internet toate chestiile
razvi Gherman: si am descoperit singur..
razvi Gherman: despre efecte..
razvi Gherman: oricum totusi parca nu imi vine a cred ca ceaiul chiar merge
giurgiu gheorghe: de acea am facut si eu forumul
giurgiu gheorghe: sa spuna fiecare din experienta sa
razvi Gherman: o sa scriu si eu povestea mea
razvi Gherman: curand
razvi Gherman: sa vada lumea
razvi Gherman: promit
giurgiu gheorghe: foarte bine
razvi Gherman: in weekend cand sunt liber
razvi Gherman: voi scrie..

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic