marți, 3 august 2010

pe 26.07 a plecat coletul cu deniplant de la noi

Show Recent Messages (F3)

Ivaszuk Dana: buna seara !
Ivaszuk Dana: am o problema
giurgiu gheorghe: buna seara
Ivaszuk Dana: am pus banii pt ceai inainte de 25 si nu am primit inca ceaiul
giurgiu gheorghe: pe 26.07 a plecat coletul cu deniplant de la noi la adresa de pe mandat
Ivaszuk Dana: am fost si la posta si a zis ieri ca nu am nici un colet
Ivaszuk Dana: atunci mai astept poate o sa ajunga
giurgiu gheorghe: si eu ce sa fac
Ivaszuk Dana: pai nimic daca ziceti ca a-ti pus coletul mai astept atunci
giurgiu gheorghe: data viitoare nu va mai trimitem prin posta si veniti sa-l luati de la farmacie
giurgiu gheorghe: pe mandat era alta adresa de cat la care va trimiteam pana acum
Ivaszuk Dana: nu e problema asta ca vine prin posta credeam ca a-ti plecat in conceiu si nu a-ti apucat sa il puneti si de aia am intrebat ca sa stiu daca s-a pus sau numai dupa ce veniti din concediu ca sa nu mai astept degeaba de aia ziceam ca nu stiu ce e
giurgiu gheorghe: da sunt in concediu
Ivaszuk Dana: aaa o fi scris din gresala adresa de pe buletin dar eu stau altundeva poate mi-a venit deja coletul dincolo pe adresa aia
giurgiu gheorghe: are nr 3082/26.07.
Ivaszuk Dana is typing...
Ivaszuk Dana: off cum nu m-am gandit ca am scris la repezeala tot de pe buletin
giurgiu gheorghe: curierul trimite la adresa de pe mandat
giurgiu gheorghe: si la acea adresa a fost trimis
giurgiu gheorghe: cum am spus ca sa nu mai gresiti puteti sa-l luati de la farmacie

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic