marți, 10 august 2010

am intrat pe id-ul dvs pt a afla mai multe informatii despre produsul dvs mai precis ceaiul contra psoriazis

spider x appears to be offline and will receive your messages after signing in. You can also send a message to spider x's mobile phone.
Send an SMS Message (Ctrl+T)

spider x: sanatate
spider x: sunteti?
giurgiu gheorghe: buna ziua
spider x: am intrat pe id-ul dvs pt a afla mai multe informatii despre produsul dvs mai precis ceaiul contra psoriazis
giurgiu gheorghe: da
spider x: m-ar interesa si pe mn sunt bolnav din 2005 de psoriazis la mn a avut o evolutie mai lenta acum e afectat aprox 60 din suprafata scalpului,o unghie de la mana .talpa piciorului stang, vreo 2 puncte rosii in zona ombilcului si in zona genitala iar f putin
giurgiu gheorghe: pana la 10.09.10 suntem in concediu
giurgiu gheorghe: in acesta perioada gasiti ceaiul deniplant la farmacia diana din bucuresti
spider x: mentinez k nu am mai fost la dermatolog de cand am fost diagnosticat atunci am folosit daivonex apoi m-am tratat acasa dar f rar cu dermovate...imi ajunge un tub aprox 3 luni
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
giurgiu gheorghe: detalii aici
giurgiu gheorghe: eu nu sunt medic
giurgiu gheorghe: eu sunt producatorul acestui ceai
spider x: inteleg dar ati suferit si dvs de aceasta boala nu?efectul ei a fost benefic la toti pacientii care au folosit acest ceai?
giurgiu gheorghe: nu
giurgiu gheorghe: 80-85 % pozitiv
spider x: inteleg efecte negative are propdusul dvs?
giurgiu gheorghe: nu
giurgiu gheorghe: in cel mai rau caz nu merge
giurgiu gheorghe: efecte negative veti avea la intreruperea dermovate
giurgiu gheorghe: sau alte unguente cu cortizoin
spider x: se pot vedea anumite rezultate din prima luna?banuiesc asta
spider x: dar si asa nu mi-e drag sa il folosesc
giurgiu gheorghe: la unii da la altii s-a vazut si dupa 2-3 luni
giurgiu gheorghe: cititi pe forum ce spun cei care au folosit acest produs
spider x: varsta este un factor important in vindecarea acestei boli?
spider x: cu produsul dvs?
giurgiu gheorghe: e posibil
giurgiu gheorghe: copii au raspuns mai usor
spider x: eu am 27 de ani
spider x is typing...
spider x: eu ies voi apela la produsul dvs si apoi va voi spune cum decurg treburile...multa sanatate
giurgiu gheorghe: buna seara

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic