marți, 3 august 2010

Am terminat de curand prima luna de ceai Deniplant pentru psoriazis si intra-adevar se vad efectele pozitive

Buna ziua D-le Giurgiu,
Am terminat de curand prima luna de ceai Deniplant pentru psoriazis si intra-adevar se vad efectele pozitive, mie personal mi se pare o evolutie destul de inceata dar ma bucur ca exista.

Am 2 pete pe fata una pe frunte si una la perciuni si in rest am 2 bubite pe corp si restul pe scalp, deci as putea spune ca sper la o vindecare destul de rapida…de cand am intrat in a 2a luna de tratament am observant ca mancarimile s-au mai redus, cojile s-au mai redus, si sper din tot sufletul sa se vindece cat mai repede deoarece cat de curand, eu si sotul meu am dori sa avem si un copil si nu as vrea sa amestec lucrurile as vrea ca pana atunci sa fiu oarecum vindecata .
Am doua rugaminti la Dvs.:
1. As vrea sa fac un tratament mai intens in paralel cu Deniplant, dar pentru aceasta va rog sa imi spuneti, daca dintre plantele de mai jos se regasesc si in ceaiul Dvs. si daca da, daca exista vreun risc pentru organism sa primeasca o cantitate mai mare de o anumita planta, pentru ca exista plante care luate in cantitati prea mari au si efecte secundare negative.
10 gr scoarta de stefajar
30 gr Scoarta de Salcie
40 gr de barba popii
20 gr de fumarica
20 gr de coaja de nuca
30 gr de Tinctura de Rostopasca
50 gr de urzica vie
30 gr de Ventrilica
30 gr de filimica (galbenele)
20 gr de Coada Soricelului
2. Va rog sa imi spuneti daca acest ceai are vreun efect asupra sarcinii, daca il pot bea si in timpul sarcinii inclusiv plantele celelalte care vreau sa le adaug.

Nu trebuie sa imi spuneti ce plante contine ceaiul Deniplant, am inteles motivul confidentialitatii ci doar sa imi raspundeti la intrebarile mele.

V-as fi recunoscatoare daca ati putea trimite mail-ul meu mai departe la unul din medicii cu care Dvs. colaborati pentru a-mi raspunde la intrebarea despre sarcina…eventual daca mi-ati recomanda un medic care sa cunoasca ceaiul Deniplant si cu care as putea discuta despre el.
Multumesc anticipat,
Astept cu nerabdare raspunsul Dvs.
Cu respect,
D...... T....

Buna seara
Eu nu sunt medic si nici fitoterapeut.
Eu am fost bolnav de psoraizis si m-am vindecat cu ceaiul deniplant pe care il produc in acest moment.
Nu am idee ce efect au plantele de care vorbiti.
Daca doriti sa avem o discutie pe tema plantelor din ceaiul deniplant puteti veni la biroul deniplant dupa data de 1 septembrie cand revin din concediu.

Nu cunosc ce efecte poate avea ceaiul deniplant asupra sarcinii.
Nu colaboram cu medici. Noi doar producem si vindem acest ceai.

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic