luni, 23 august 2010

ma bucur sa aud ca ceaiul deniplant v-a ajutat

Grety Simonica: Buna seara, cred ca nici nu va mai amintiti de mine: acum un an am cumparat ceaiul dvs pt psoriazis si eram uimita cat de repede si-a facut efectul pe palme... Era vorba de doar cateva zile; acum sunt in masura sa va spun ca am facut cura doar 3 luni si nu mai am nimic! Vreau sa ma intelegetibine, ca am avut psoriazis, nu e nici un dubiu, exista rezultatul biopsiei. Ca nu mai am cruste ci doar o usoara pigmentare, iar e adevarat. Am asteptat sa vad daca mai apare si pana acum nu am alte aparitii nici unde au mai fost, nici in alta parte. Intre timp m-am mutat in casa mea de la tara (cca 20 km de Bucuresti) pt ca va spuneam anul trecut ca mi-a decedat sotul, si acum am alt stres pt ca fac o renovare modesta, dar sper ca asta nu va duce iar la vreo aparitie nefericita; in fond psoriazisul e
Grety Simonica: o boala de stres; eu sper insa ca nu voi mai avea probleme... Altfel dau iar peste ceaiul dvs care e realmente eficient.
Grety Simonica: Nu ma descurc prea bine cu calculatorul, deci va rog pe dvs sa postati acest comentariu pe blog la dv sau pe forum si voi reveni doar daca voi mai avea nevoie sau daca dvs vreti sa ma intrebati ceva. Oricum va rog sa primiti multumirile mele odata cu felicitarile sincere pt asa o realizare de succes! O seara buna, Grety Simonicä
giurgiu gheorghe: buna seara
giurgiu gheorghe: ma bucur sa aud ca ceaiul deniplant v-a ajutat

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic