duminică, 10 mai 2009

psoriazis la TORINO

Show Recent Messages (F3)

galip_luzica galip_luzica: buna ziua
giurgiu gheorghe: buna ziua
galip_luzica galip_luzica: vazand ca am ocazia sa vb k dvs profit de ocazie sa pot avea niste rasp in leg k psoriazisul
giurgiu gheorghe: da
galip_luzica galip_luzica: desigur daca aveti placerea de a rasp si timp
giurgiu gheorghe: spuneti
galip_luzica galip_luzica: deci nu stiu de la ce mi s-a cauzat acum 11 ani de zile aveam 10 anisori
galip_luzica galip_luzica: si mi-a iesit prima data cand era sa moara fratele meuù apoi cand m,-am operat din cauza unei masele si acum 8 luni de zsile tatal meu a decedat si au incepu saapara mul mai multe si pe fata
galip_luzica galip_luzica: si nu mai stiu ce sa fac
giurgiu gheorghe: eu nu sunt medic , deci nu va pot da acest raspuns
giurgiu gheorghe: pentru psoriazis exista DENIPLANT
giurgiu gheorghe: www.deniplant.ro
galip_luzica galip_luzica: am citit dar fiind in strainatate
galip_luzica galip_luzica: ?
giurgiu gheorghe: nici o problema
giurgiu gheorghe: chiar sapatamana trecuta am trim is in danemarca
galip_luzica galip_luzica: aha
galip_luzica galip_luzica: si pt cat timp ar trebui urmat acest tratament?
giurgiu gheorghe: au fost pacienti care au folosit 4-6 luni,
giurgiu gheorghe: dar sunt altii de peste 2 ani in tratament
galip_luzica galip_luzica: dureaza si 2 ani??????????
giurgiu gheorghe: depinde de fiecare organism in parte
giurgiu gheorghe: eu am folosit 2,5 ani
giurgiu gheorghe: deniplant trateaza cauzele interen fara unguente fara regim
galip_luzica galip_luzica: aha
galip_luzica galip_luzica: pai e baza de ceaiuri, nu?
giurgiu gheorghe: da numai plante medicinale
galip_luzica galip_luzica: dar dvs nu sunteti medicul?
giurgiu gheorghe: nu sunt medic
giurgiu gheorghe: am fost bolnav
giurgiu gheorghe: si ma-am vindecat cu deniplant
giurgiu gheorghe: www.giurgiugheorghe.ro
galip_luzica galip_luzica: aha
galip_luzica galip_luzica: nu e ca nu as avea incredere
galip_luzica galip_luzica: in acest medicament
giurgiu gheorghe: nu e medicament
galip_luzica galip_luzica: stiti care e teama mea
giurgiu gheorghe: e ceai de plante medicinale
giurgiu gheorghe: supliment nutritiv
galip_luzica galip_luzica: teama mea e ca..
galip_luzica galip_luzica: am ami patit k ceva asa
galip_luzica galip_luzica: mi-au zis sa trimit banii pe acea adresa si am trimis dar produsele nu au mai ajuns
galip_luzica galip_luzica: cum as putea sa am incredere
galip_luzica galip_luzica: ce garantie este?
giurgiu gheorghe: aveti perfecta dreptate
giurgiu gheorghe: a scrisi cineva pe net ca nu a primit ceaiul?
giurgiu gheorghe: trimiteti pe cineva la farmacie sau la birou si il ia personal si vi-l trimite
galip_luzica galip_luzica: a nu asta
galip_luzica galip_luzica: nu am zis de asta
galip_luzica galip_luzica: despre firma vs
galip_luzica galip_luzica: zic asa in mare ac eu am patit k altceva
galip_luzica galip_luzica: si as vrea sa stiu
galip_luzica galip_luzica: ami multe
galip_luzica galip_luzica: eu nu am pe cine sa trimit
galip_luzica galip_luzica: tata nu mai e
galip_luzica galip_luzica: ceilalti is toti aici k mine
galip_luzica galip_luzica: asa k
giurgiu gheorghe: unde locuiti acum
galip_luzica galip_luzica: cum se opoate face
galip_luzica galip_luzica: ?
galip_luzica galip_luzica: italia
giurgiu gheorghe: am mai trimis si acolo
giurgiu gheorghe: in 7 zile maxim ajunge coletul
galip_luzica galip_luzica: aha
galip_luzica galip_luzica: deci eu as putea sa fac acest tratament?
galip_luzica galip_luzica: si apoi reapar sau trec definitiv^
galip_luzica galip_luzica: ?
giurgiu gheorghe: la mine nu a aparut de peste 25 de ani
giurgiu gheorghe: la altii a reaparut dupa 10-15 ani
giurgiu gheorghe: au mai folosit 3 luni si iar e bine
galip_luzica galip_luzica: aha
galip_luzica galip_luzica: cati ani aevti nu va suparati?
giurgiu gheorghe: 50
galip_luzica galip_luzica: multi inainte
giurgiu gheorghe: multumesc la fel
galip_luzica galip_luzica: dar la dvs din ce cauza au iesit
galip_luzica galip_luzica: ?
galip_luzica galip_luzica: la mine probabil pt ca e ereditar
galip_luzica galip_luzica: trece?
giurgiu gheorghe: citeste brosura am fost bolnav de psoriazis de pe net
galip_luzica galip_luzica: dc e in cazul ereditatii?
giurgiu gheorghe: e posibil
galip_luzica galip_luzica: as citi dar citesc incet ca mai rasp al baietii astai ca nu ma lasa in pace
galip_luzica galip_luzica: scz e doar ca s-a blocat cp si am intrat pe asta al emu
galip_luzica galip_luzica: ramasesem
galip_luzica galip_luzica: ... am intrebat ca dc e ereditar e posibil sa treaca sau nu?
giurgiu gheorghe: REVIN PESTE 10 MINUTE
giurgiu gheorghe: BUNA ZIUA
giurgiu gheorghe: am revenit
giurgiu gheorghe: depinde de fiecare organism in parte
galip_luzica galip_luzica: aha
galip_luzica galip_luzica: am inteles
galip_luzica galip_luzica: imi mai dai o data site-ul ca mi s-a inchis cand mi s-a stins cp
galip_luzica galip_luzica: pls
giurgiu gheorghe: www.deniplant.ro
galip_luzica galip_luzica: ms
galip_luzica galip_luzica: mai stai?
galip_luzica galip_luzica: pe net?
giurgiu gheorghe: sau dai pe google deniplant
galip_luzica galip_luzica: aha
galip_luzica galip_luzica: k
galip_luzica galip_luzica: ms
galip_luzica galip_luzica: nu ma inteleg k calculul in lei
galip_luzica galip_luzica: ma ajutati
galip_luzica galip_luzica: sa stiu cat m-ar costa in euro
giurgiu gheorghe: 150 lei
galip_luzica galip_luzica: cat ii 150 lei?
giurgiu gheorghe: =36 euro
galip_luzica galip_luzica: in euro
giurgiu gheorghe: +15 euro serviciul posta
galip_luzica galip_luzica: pai astia 36 de euro pt cat imi ajunge
galip_luzica galip_luzica: cate zile saptamani?
giurgiu gheorghe: pt 30 de zile
galip_luzica galip_luzica: eu cat ar trebui sa iau
galip_luzica galip_luzica: ?
giurgiu gheorghe: nu am de unde sa stiu eu cat de repede se vindeca
giurgiu gheorghe: in prima luna, maxim a doua se poate vedea cum merge
galip_luzica galip_luzica: eu k 130 de euro serv pt inclus as putea sa pt 3 luni
galip_luzica galip_luzica:
galip_luzica galip_luzica: sa vad macar cum merge
giurgiu gheorghe: 36X3+15 transport
galip_luzica galip_luzica: dap am zis 130
galip_luzica galip_luzica: 126
giurgiu gheorghe: da
galip_luzica galip_luzica: si inca money gram taxa
galip_luzica galip_luzica: aia
galip_luzica galip_luzica: in fine
giurgiu gheorghe: nu stiu cat este
giurgiu gheorghe: western union
galip_luzica galip_luzica: nu cont aia e aici
giurgiu gheorghe: sau money gram
galip_luzica galip_luzica: dapù
galip_luzica galip_luzica: dap
galip_luzica galip_luzica: pai si cui ar trebui sa spun despre asta
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
galip_luzica galip_luzica: despre comanda
galip_luzica galip_luzica: ?
giurgiu gheorghe: detalii aici
giurgiu gheorghe: cand primim banii expediem plantele maxim a doua zi
galip_luzica galip_luzica: dap am citit
galip_luzica galip_luzica:
giurgiu gheorghe: dupa ce trimiti banii ne trimiti codul de ridicare , numele , suma si adresa unde trimitem plantele
galip_luzica galip_luzica: aha
galip_luzica galip_luzica: k
galip_luzica galip_luzica: dar pot sa trimit pe id-ul dvs
galip_luzica galip_luzica: ?
giurgiu gheorghe: GIURGIU GHEORGHE
Str. STEFAN CEL MARE NR 6 Oras: :VOLUNTARI , jud.ILFOV, ROMANIA cod:077191


Dupa ce ati trimis banii este necesar sa ne trimiteti un email pe adresa: giurgiu@deniplant.ro in care sa ne trimiteti:

Codul de expediere a banilor;

Numele persoanei care a expediat banii;

Localitatea si tara de unde au fost trimisi banii;

Suma trimisa;

Adresa unde doreste sa primeasca pachetul cu ceaiul deniplant
giurgiu gheorghe: asa scrie acolo
galip_luzica galip_luzica: aha
giurgiu gheorghe: da pe email giurgiu@deniplant.ro
galip_luzica galip_luzica: k
galip_luzica galip_luzica: ms
galip_luzica galip_luzica: k
giurgiu gheorghe: cu placere
galip_luzica galip_luzica: zilele astea trebuie sa reusesc
giurgiu gheorghe: sigur
giurgiu gheorghe: sa nu-ti mai dai cu unguente
galip_luzica galip_luzica: sa vad cum oies de la servici si cand ii desc la wester winio
galip_luzica galip_luzica: union
giurgiu gheorghe: da-ti cu o crema de maini sau de fata
galip_luzica galip_luzica: aha
galip_luzica galip_luzica: pai de ce?
giurgiu gheorghe: sau ulei de masline
giurgiu gheorghe: sau alt ulei natural
galip_luzica galip_luzica: am ulei de copii
giurgiu gheorghe: trebuie sa scapi cat mai re4pede de unguente
giurgiu gheorghe: cu cat mai repede cu atat mai bine
galip_luzica galip_luzica: ca nu mai pot de manacarime
galip_luzica galip_luzica: dar nu mai fol unguente
giurgiu gheorghe: ele fac ine pe moment dar pe termenlung se estinde pe tot corpul
galip_luzica galip_luzica: am lasata sa
galip_luzica galip_luzica: ma spal k baby oil
giurgiu gheorghe: e bine
galip_luzica galip_luzica: si dupa dus k ulei de copii
galip_luzica galip_luzica: dar ma ustura
galip_luzica galip_luzica: e normal?
giurgiu gheorghe: pai trebuie sa actyioneze si ceva intern
galip_luzica galip_luzica: am vaz ca am luat dermovate crema dar a trecut imediat
giurgiu gheorghe: poti da cu o crema simpla unde te deranjeaza
galip_luzica galip_luzica: apoi dupa 2 zile mi-a iesit triplu
giurgiu gheorghe: sa nu te mai atingi de dermovate ca te umpli
giurgiu gheorghe: pai vezi
galip_luzica galip_luzica: aha
giurgiu gheorghe: toti au patit asa
galip_luzica galip_luzica: da e pe baza de cortico..
giurgiu gheorghe: da
galip_luzica galip_luzica: sau mai erau
galip_luzica galip_luzica: bine nu imi mai aduc aminte dar si aici in italia mi-au dat in 7a ni de toate
galip_luzica galip_luzica: dar tot degeaba
giurgiu gheorghe: sunt convins
galip_luzica galip_luzica:
galip_luzica galip_luzica: ma rog si eu la dumnezeu sa imi treaca ca nu ami pot
galip_luzica galip_luzica: va zic sincer ca nu mai suportù
giurgiu gheorghe: sa dea Dumnezeu
galip_luzica galip_luzica: aici unde lucrez e plin de romani si baieti draguti
galip_luzica galip_luzica: acre poate imi plac dar imi e rusine nu mai pot
giurgiu gheorghe: in ce oras
galip_luzica galip_luzica: ei in maneci si pant scurti eu contrar
galip_luzica galip_luzica: torino
giurgiu gheorghe: da
galip_luzica galip_luzica: si cand am vad fug toti din calea mea
galip_luzica galip_luzica: eu incerc sa le explic
galip_luzica galip_luzica: dar ei cauta sa plece
galip_luzica galip_luzica: sa isi inchida hainele cat mai repede
galip_luzica galip_luzica:
giurgiu gheorghe: pentru ca nu stiu ce este
galip_luzica galip_luzica: si nu mai suport asa
galip_luzica galip_luzica: pai si in ce limba sa le mai explic
galip_luzica galip_luzica: ca in romaneste nu mai intelg
galip_luzica galip_luzica: nu mai stiu ce sa el mai zic
galip_luzica galip_luzica: le zic sa intre pe net sa citeasca
galip_luzica galip_luzica: dar ...
galip_luzica galip_luzica: cand ma uit eu la poze ma sèerii
galip_luzica galip_luzica: imagineaza fata lor cand vad acele poze
galip_luzica galip_luzica: mai sunteti?
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: stiu
giurgiu gheorghe: trebuie sa le spui ca nu se ia
giurgiu gheorghe: nu se trensminte
galip_luzica galip_luzica: le-am spus
galip_luzica galip_luzica: dar degeaba
galip_luzica galip_luzica: in fine
giurgiu gheorghe: asa este
galip_luzica galip_luzica: cui nu-i place sa nu se uite
galip_luzica galip_luzica:
galip_luzica galip_luzica: eu va multumesc pt rasp si atentia oferita si cum reusesc sa fac transferul de bani va scriu pe email
giurgiu gheorghe: da
galip_luzica galip_luzica: o sera placuta va doresc
giurgiu gheorghe: e bine asa
galip_luzica galip_luzica: numai bine
giurgiu gheorghe: o zi buna
galip_luzica galip_luzica: la fel

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic