joi, 14 mai 2009

dermatomiozita

Moca Laura-Ancuta: buan seara
giurgiu gheorghe: buna seara
Moca Laura-Ancuta: am citit pe net despre psoriazis si de acolo am luat adresa dvs
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: pentru psoriazis exista acum Deniplant
giurgiu gheorghe: fara regim fara unguente
Moca Laura-Ancuta: eu am dermatomiozita de 13 ani
Moca Laura-Ancuta: acum de cateva luni mi-au aparut niste pete rosii care se scoameaza
giurgiu gheorghe: e posibil sa mearga si la asa ceva
giurgiu gheorghe: a mers si la dermatite
Moca Laura-Ancuta: si uni medici spun ca s-ar putea sa fie psoriazis
Moca Laura-Ancuta: alti ac boala imita niste boli ca psoriazisul
Moca Laura-Ancuta: dar de fapt nu ar fi
giurgiu gheorghe: uneori psoriazisul poate debuta cu o dermatita
Moca Laura-Ancuta: acum intrebarea este de unde imi pot da seama daca este intradevar psoriazis
giurgiu gheorghe: o biopsie poate spune exact despre ce e vorba
Moca Laura-Ancuta: ptr ca am incercat cu tratament de la psoremis si nu mi-a fost bun
giurgiu gheorghe: dar cum am spus la inceput poate lua si alte forme
Moca Laura-Ancuta: si asta unde o pot face?
giurgiu gheorghe: sunt atatea clinici care fac acest lucru
Moca Laura-Ancuta: si adca fac aceasat biopsie ararta clar adca e psoriazis sau nu
Moca Laura-Ancuta: ?
giurgiu gheorghe: eu asa zic
Moca Laura-Ancuta: numa ca pe mine ma ustura rau
Moca Laura-Ancuta: si sunt carne vie
giurgiu gheorghe: dar cum nu sunt medic nu pot fi sigur
Moca Laura-Ancuta: la coate genunchi
Moca Laura-Ancuta: si maini
giurgiu gheorghe: un dermatolog poate hotara
giurgiu gheorghe: stiam ca la psoriemis au medici dermatologi
giurgiu gheorghe: ar fi trebuit sa stie mai bine
Moca Laura-Ancuta: da dar nici ace medic nu era sigur ca ar putea fi chiar psoriazis
Moca Laura-Ancuta: *acel
giurgiu gheorghe: pai de ce nu a apelat la biopsie
Moca Laura-Ancuta: nu stiu?
Moca Laura-Ancuta: am luat tratamentul
Moca Laura-Ancuta: si nu l-am suportat ma usturat asa de rau
Moca Laura-Ancuta: si parac mi s-a inrosit mai tare
Moca Laura-Ancuta: acum ma dau cu ceai de musetel
giurgiu gheorghe: pai acel tratament se adreseaza pielii la suprafata
giurgiu gheorghe: nu cauzelor interne
Moca Laura-Ancuta: si ma ung cu vit a,d,e
Moca Laura-Ancuta: si aczurile interne cum se pot trata?
Moca Laura-Ancuta: de fapt pe ce baza apare psoriazisul?
giurgiu gheorghe: cu Deniplant
giurgiu gheorghe: eu nu stiu alta varianta
Moca Laura-Ancuta: si acest tratament ce contine?
giurgiu gheorghe: [lante medicinale
giurgiu gheorghe: plante
Moca Laura-Ancuta: si ce face acest tratament?
Moca Laura-Ancuta: in interiorul organismului?
giurgiu gheorghe: pai inlatura deficientele interne si pielea se vindeca singura
Moca Laura-Ancuta: adica ce deficiente interne...mai explicit?
giurgiu gheorghe: cele care declanseaza boala
Moca Laura-Ancuta: o intrebare....ce declanseaza aceasta boala?
Moca Laura-Ancuta: de la ce provine?
giurgiu gheorghe: la acesta intrebare , cred ca cel mai bine ar raspunde un medic.
giurgiu gheorghe: eu am fost bolnav si m-am vindecat
Moca Laura-Ancuta: dar dvs nu sunteti medic?
Moca Laura-Ancuta: aha
giurgiu gheorghe: nu
giurgiu gheorghe: www.giurgiugheorghe.ro
Moca Laura-Ancuta: si cum s-a manifestat?
giurgiu gheorghe: vezi pe www.deniplant.ro
giurgiu gheorghe: pozelel
Moca Laura-Ancuta: am vazut
Moca Laura-Ancuta: dar v-au mancat?
Moca Laura-Ancuta: v-au usturat?
Moca Laura-Ancuta: incat sa fie insuportabile
Moca Laura-Ancuta: si sa nu puteti dormi?
giurgiu gheorghe: si una si alta
Moca Laura-Ancuta: si cat timp ati luat?
giurgiu gheorghe: 2,5 ani
giurgiu gheorghe: sunt pacienti care au luat si 3 ani
Moca Laura-Ancuta: si cat v-a costat pe o luna tratamentul?
giurgiu gheorghe: pai eu l-am inventat si eu il produc
giurgiu gheorghe: acum costa 150 lei pe luna
Moca Laura-Ancuta: cum dvs l-ati inventat?
Moca Laura-Ancuta: cum?
Moca Laura-Ancuta: ati combinat mai multe plante?
giurgiu gheorghe: am combinat plantele pana am ajuns la forma finala
Moca Laura-Ancuta: dar sunteti medic naturist?
giurgiu gheorghe: nu
Moca Laura-Ancuta: sau cum ati putut obtine acest rezultat?
giurgiu gheorghe: acum sunt pensionar
giurgiu gheorghe: nevoia te invata
Moca Laura-Ancuta: stiu dar si eu am tot incercat cu plante
Moca Laura-Ancuta: si inca mai caut un tratament naturist ptr dermatomiozita
Moca Laura-Ancuta: adica tot incerc cu plante
giurgiu gheorghe: poate vei gasi
giurgiu gheorghe: trebuie sa insisti
giurgiu gheorghe: sa nu renunti
Moca Laura-Ancuta: dar ce plante ar putea fi bune ptr aceasta boala
Moca Laura-Ancuta: eu am inceput sa studiez si sa incep cu plante care sunt ptr dezintoxifierea ord\ganismului
giurgiu gheorghe: sigur
Moca Laura-Ancuta is using a different version of Yahoo! Messenger. Certain features may be unavailable.

giurgiu gheorghe: esti pe calea ce buna
Moca Laura-Ancuta: am incercat o cura cu mesteacan cu coaja de la mesteacan si salcie
Moca Laura-Ancuta: dvs numa cu acest ceai va ocupati?
giurgiu gheorghe: nu
giurgiu gheorghe: sunt pensionar acum
giurgiu gheorghe: agricultor
Moca Laura-Ancuta: si combinatiile de ceaiuri dvs le preparati?
giurgiu gheorghe: da
Moca Laura-Ancuta: si acum o intrebare musetelul imi va folosi daca ma spal cu elk pe ranile astea urate?
giurgiu gheorghe: e posibil
giurgiu gheorghe: incearca si vei vedea
Moca Laura-Ancuta: dar dvs nu le-ati incercat?
giurgiu gheorghe: nu
giurgiu gheorghe: eu nu am folosit la exterior nimic
giurgiu gheorghe: numai interior
Moca Laura-Ancuta: si in interior cam ce?
giurgiu gheorghe: cum am spus plante medicinale
Moca Laura-Ancuta: si ce combinatii?
giurgiu gheorghe: despre acest lucru nu se poate discuta pe mes
Moca Laura-Ancuta: poze cum sunt
giurgiu gheorghe: veniti la birou si discutam acolo
Moca Laura-Ancuta: dar dvs de unde sunteti?
Moca Laura-Ancuta: o parte din semnele emle
You have received 1 file from Moca Laura-Ancuta.
pacient.jpg
Open (Alt+Shift+O)

Moca Laura-Ancuta: mele
You have received 1 file from Moca Laura-Ancuta.
pacient2.jpg
Open (Alt+Shift+O)

You have received 1 file from Moca Laura-Ancuta.
pacient3.jpg
Open (Alt+Shift+O)

You have received 1 file from Moca Laura-Ancuta.
pacient4.jpg
Open (Alt+Shift+O)

You have received 1 file from Moca Laura-Ancuta.
pacient5.jpg
Open (Alt+Shift+O)

Moca Laura-Ancuta: ati vazut?
Moca Laura-Ancuta: asa erau si la dvs?
giurgiu gheorghe: da
Moca Laura-Ancuta: si dupa cat timp ati vazut imbunatatiri?
giurgiu gheorghe: in general se poate vedea in prima luna, maxim a doua
giurgiu gheorghe: dar au fost paceintei care au vazut si dupa 3 luni si chiar dupa un an
Moca Laura-Ancuta: si-s amari ceaiurile?
giurgiu gheorghe: acum a scris cineva pe forum acest lucru
giurgiu gheorghe: nu
giurgiu gheorghe: sunt placute pt ca se fac cu lamaie si miere
Moca Laura-Ancuta: dar nu stiu intra pe forum
giurgiu gheorghe: http://psoriazis-deniplant.myforum.ro/index.php
giurgiu gheorghe: http://trateaza-ti-psoriazisul.blogspot.com/
giurgiu gheorghe: http://deniplant.blogspot.com/
giurgiu gheorghe: citeste tot ce gasesti acolo
giurgiu gheorghe: http://psoriazis-deniplant.myforum.ro/activitatea-moderatorului-vt464.html?sid=3da114b869ddb2ac0dae5af50a3094f8
Moca Laura-Ancuta: dar dvs de unde sunteti?
giurgiu gheorghe: bucuresti
Moca Laura-Ancuta: si eu sunt din satu mare
Moca Laura-Ancuta: nu am cum sa ajung la bucuresti
Moca Laura-Ancuta: mai ales ca am si dermatomiozita
Moca Laura-Ancuta: si nu am putere
giurgiu gheorghe: exista varianta prin posta
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
Moca Laura-Ancuta: eu nu iau un tratament pana nu discut persoanla cu persoana rfespectiva
giurgiu gheorghe: foarte bine
Moca Laura-Ancuta: deci dvs fara sa studiati despre palnte facnad combinatie din ele ati obtinut acest tratament
Moca Laura-Ancuta: va felicit
giurgiu gheorghe: multumesc, insa cat am citit eu de plante cred ca nimeni nu a citit
Moca Laura-Ancuta: deci prima data ati studiat fiecare planta in parte apoi ati ajuns la acest rezultat
giurgiu gheorghe: cu siguranta ca altfel nu obtii nimic
Moca Laura-Ancuta: dar pe ce v-ati axat in aceat tratament mai mult pe dezintoxicarea organismli?
giurgiu gheorghe: pe vindecarea pielii din interior
Moca Laura-Ancuta: si exista plante acre vindeca piele prin interior?
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: alfel nu ar fi aparut deniplant
Moca Laura-Ancuta: si plantele sunt dintracestea care se gasesc sau ceva palnte care se gasesc rar
giurgiu gheorghe: unele sa gasesc foarte rar si numai in anumite locuri in anumite perioade
Moca Laura-Ancuta: avand in vedere faptul ca medici spun ca psoriazisul apare pe baza stresuli atunci de ce ar avea legatura tocmai cu pielea?
giurgiu gheorghe: eu nu contesc ce spun medicii
giurgiu gheorghe: e problema lor
giurgiu gheorghe: eu spun ca m-am vindecat si ca mine sunt sute sau mii deja
Moca Laura-Ancuta: desigur...acum doar am ecrut parerea dvs...crede-ti ca aceasta boal se axeaza chiar pe ceea ce se spune?
giurgiu gheorghe: daca as fi crezut aum nu as fi fost vindecat
Moca Laura-Ancuta: asat este ca nici eu nu prea as crede ca din acuza stresului
Moca Laura-Ancuta: chiar daca am destul stres in viata de zi cu zi
Moca Laura-Ancuta: mai degraba duap parerea mea as spune ca ar fi o infectie in organism care s-a declansat sia cum are reactii adverse....
giurgiu gheorghe: e posibil
giurgiu gheorghe: cum am spus, las medicii sa hotarasca ce e si ce nu e
Moca Laura-Ancuta: acum trebuie sa ies ca maine am de continuat cu coresctarea tezelor unice si trebuie sa fiu odihnita
Moca Laura-Ancuta: o seara placuta
Moca Laura-Ancuta: nuami bine
Moca Laura-Ancuta: mai vb....
giurgiu gheorghe: multumesc la fel

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic