joi, 14 mai 2009

buna ziua ma numesc catalina si am si io psoriazis si as dori si eu ceaiul deniplant

**~c@tutzZ~** catalina is using an older version of Yahoo! Messenger and certain features may be unavailable. Click here to invite **~c@tutzZ~** catalina to upgrade.

**~c@tutzZ~** catalina: buna ziua ma numesc catalina si am si io psoriazis si as dori si eu ceaiul deniplant
giurgiu gheorghe: detalii la www.deniplant.ro
**~c@tutzZ~** catalina: am si io o intrebare trece cu el?
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
**~c@tutzZ~** catalina:
**~c@tutzZ~** catalina: io am de 9 luni aceasata boala
giurgiu gheorghe: la mine a trecut de peste 25 de ani
giurgiu gheorghe: vedeti pe forum si ope blog ce spun ceilalati
**~c@tutzZ~** catalina: si nu va mai aparut?
giurgiu gheorghe: nu
giurgiu gheorghe: la altii a aparut dupa 10 ani
**~c@tutzZ~** catalina: si banii cum pot sa vii trimit?
**~c@tutzZ~** catalina: si cat costa ceaiul 1 mil jumate?
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
giurgiu gheorghe: 150 lei
giurgiu gheorghe: pt o luna
**~c@tutzZ~** catalina: deci e exact pt o luna ?
giurgiu gheorghe: 30 de pliculete
**~c@tutzZ~** catalina: dar in plic nu pot trimite banii?
giurgiu gheorghe: nu
giurgiu gheorghe: se pot prierde la posta
**~c@tutzZ~** catalina: aha
**~c@tutzZ~** catalina: si cum ias putea trimite?
giurgiu gheorghe: mandat postal mandat electronis sau mandat on line de la posta
**~c@tutzZ~** catalina: am si io o intrebare tin regim de o luna si nu mi se pare nimik schimbat?
**~c@tutzZ~** catalina: credeti k il tin degeaba?
giurgiu gheorghe: eu zic ca da
**~c@tutzZ~** catalina: si imi fak rau si la stomac
**~c@tutzZ~** catalina: dumneavoastra ce ziceti sa nu mai tin?
giurgiu gheorghe: eu nu zic nimic ca nu sunt medic
**~c@tutzZ~** catalina: aha
giurgiu gheorghe: aha
**~c@tutzZ~** catalina: si in cat timp ajun pliculetele ?
**~c@tutzZ~** catalina: ajung*
giurgiu gheorghe: a doua zi dupa ce primim banii expediem plantele
giurgiu gheorghe: de unde esti
**~c@tutzZ~** catalina: din piatra neamt
giurgiu gheorghe: bine
giurgiu gheorghe: am mai trimis acolo
**~c@tutzZ~** catalina: putem vorbi mai incolo k acum sunt la scoala si de asta
**~c@tutzZ~** catalina: ?
giurgiu gheorghe: DA cand o sa mai fiu pe net
**~c@tutzZ~** catalina: dar cum intrati?
**~c@tutzZ~** catalina: cand*
giurgiu gheorghe: nu stiu
**~c@tutzZ~** catalina: k
**~c@tutzZ~** catalina: va multumesc frumos
giurgiu gheorghe: cu placere
**~c@tutzZ~** catalina: la revedere
giurgiu gheorghe: la revedere

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic