duminică, 19 ianuarie 2020

Bacteriile vs organismul uman

De ce rezista la antibiotice  bacteriile  care provoaca infectii in spitale?
Iata o intrebare si titlul unui articol aparut in presa on line 
 Mi-am pus si eu de multe ori aceasta intrebare, mai ales cand fiica mea a trebuit sa fie internata pentru cateva zile intr-un spital din Bucuresti. 
La o prima si sumara informare, am aflat ca celula microbului si a virusului are un învelis care nu poate fi pătruns de antibiotice sau de sistemul propriu de apărare.
Parerea mea este ca nu bacteria sau virusul e de vina ci tot organismul uman are o problema.
Altfel cum s-ar justifica faptul ca unii pacienti se vindeca si altii nu.
De ce la unii pacienți nu apare rezistența la antibiotice si la altii da.
De aici trebuie plecat pentru a dezlega mecanismul rezistentei.
Oare electicitatea , magnetismul,  energia sau chimia nu ne pot ajuta in acest demers?
Eu cred ca da, si voi incerca sa gasesc aceasta cale.  Sper sa nu dureze  20-30 de ani cum spun marii cercetatori.

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic