marți, 6 iunie 2017

produsul polenoplasmin pt catelul meu care e ap paralizat.

Buna ziua.as vrea sa comand produsul polenoplasmin pt catelul meu care e ap paralizat.
Cum se procedeaza..si daca sunteti din Buc.


Buna seara
Nu avem un sediu fizic . Distributia o facem exclusiv prin posta  sau prin curier rapid.
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Buna ziua!

Ati spus ca sunteti din Pipera, eu locuiesc in sectorul 4, as putea veni la dumneavoastra, am avea nevoie de pastilute cat mai urgent si imi este mai simplu sa vin eu. Pastilutele acestea ar fi ultima noastra incercare, credeti-ma ca le-am incercat pe toate.
Astept raspunsul dumneavoastra!
O zi buna sa aveti!


Buna ziua,
30 de capsule costa  200 lei.
Ne puteti trimite banii prin posta pe adresa
GIURGIU GHEORGHE OFICIUL POSTAL PIPERA JUD ILFOV COD 077191
A doua zi dupa ce primim banii pleaca pachetul de la noi tot cu posta romana.
Alte detalii la 0744827881

Cu stima
Gheorghe Giurgiu


Buna seara .vreau sa dau comanda pt Polenoplasmin prin curier..cum procedez.Multumesc!.

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic