miercuri, 28 iunie 2017

Ciobanescul meu german are probleme cu picioarele din spate



Vreau sa comand produsul d-voastra . Imi trebuie pentru ciobanescul meu german, Athos. Are aproape 13 ani si probleme cu picioarele din spate.. tot mai rau merge, se aseaza, etc. Stiti povestea.. ca am pcitirtot ce se piate pe net despre produsul pe care il recomandati Polenoplasmin. Cum il comand.. din Timisoara suntem. 

Multumesc
Trimis de pe iPhone-ul meu

Buna ziua,
30 de capsule polenoplasmin costa acum 200 lei
La inceput se dau cate 2 pe zi pana se ridica in picioare, apoi cate una pe zi

Daca doriti sa il cumparati de la noi, ne trimiteti banii prin posta pe adresa GIURGIU GHEORGHE , OFICIUL POSTAL PIPERA JUD . ILFOV COD 077191
si a doua zi dupa ce primim banii va trimitem preparatul cu posta romana si suportam noi taxele postale , sau cu un curier rapid si suportati dumneavoastra taxele de curier.
Alte detalii la 0744827881
Cu stima
Gheorghe Giurgiu



Nu  va suparati pentru " scepticism" sa zicem.. Dar cum sa trimit bani la o adresa, pentru ceva ce nu am primit. Pot plati, clar, un curier rapid, cu plata ramburs. Deschid coletul, am produsul... platesc. Asa este cel mai corect. Sau interesati-va daca aveti produsul in Timisoara.. la vreun magazin naturist banuiesc. Cu multumiri..


Buna ziua

Toate produsele marca Deniplant le  trimitem cu plata in avans.
Detalii despre noi gasiti la www.deniplant.ro sau la www.giurgiugheorghe.ro

Nu avem cantitati mari pentru distribuirea prin magazine naturiste.

Este alegerea dumneavoastra daca aveti incredere sau nu in produsele si serviciile noastre.

cu stima
Gheorghe Giurgiu

Buna ziua. 
Tocmai v-a sunat sotul pentru adresa. Banii au fost trimisi.. nu am stiut ca online era mai simplu si rapid. Adresa pentru Polenoplasmin..

 Sa imi dati un termen de livrare. Multumesc



Buna ziua
Astăzi a plecat pachetul de la noi cu posta romana
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic