sâmbătă, 4 februarie 2017

Ciobanesc german paralizat, tratat cu polenoplasmin


Buna seara

Am un ciine ciobanesc german -metis dar foarte frumos
Il chema BOBITA si are 15 ani jumatate
Pina in toamna aceasta nu am avut probleme deloc cu el
Toata vara a dormit in curte ,nu a vrut sa mai intre in cotet pentru ca nu mai aude cu o ureche(CIND A FOST MIC A AVUT OTITA LA URECHE DAR A FOST TRATAT)
Din octombrie am reusit sa il bag in casa  si sa iasa cind este nevoie((cam de 4 ori) pe zi si sa se plimbe 0.30-1.3 ore
De ce.?
Am observat din vara ca merge mai greu cu piciorul posterior drept ,ca se ridica mai greu si uneori scinceste si chiar nu ne perminte sa punem mina sa-l masam sau sa vedem ce are
M-am ingrijorat si am inceput tratament cu artrovit(1) si vitameine(2) pe zi. la indicatia veterinarului A fost foarte bine.Nu mai avea dureri si mergea mai bine . Se simtea bine
Cind cobora scarile era mai greu dar la urcare nu
Pana duminica cind brusc nu s-a mai putut scula cu picioarele din spate ,mai precis piciorul posterior drept nu mai are putere in el .
Picioarele din fata nu au nimic , posteriorul sting la fel ,dar cel  drept nu mai are putere si de aceea nu se mai ridica.
Misca picioarele din spate chiar si pe cel drept , coada . In continuare ii dau artrovit (2) pe zi , dar nu este suficient . Vad ca nu-l ajuta dacit pentru durere
Mai mult toata ziua de duminica nu a urinat
M-am dus la veterinar luni dimineata si i-a dat un antibiotic si a urinat
Maninca f bine , bea si apa si a  facut kk. normal si isi ia medicamentele disciplinat
Am citit pe internet de doua zile si am dat de DVS -de tratamentul gratuit si salvator
Va rog ajutati-ma , Bobita este copilul nostru si nu concepem sa-l pierdem asa repede
Este un ciine robust ,vesel ,si iubitor si chiar daca nu mai aude bine el ne pazeste ,este foarte vigilent si devotat
Va rugam sa ne trimiteti tratamentul -este speranta noastra.
Mii de multumiri
Daca se poate si prin curier rapid .Suportam plata transportului


Buna ziua
Daca doriti sa cumparati de la noi preparqtul Polenoplasmin, ne puteti trimite banii prin posta pe adresa GIURGIU GHEORGHE OFICIUL POSTAL PIPERA , JUD ILFOV , COD 077191si a doua zi dupa ce ii primim, va expediem preparatul cu posta romana si suportam noi taxele postale, sau cu un curier rapid si suportati dumneavoastra taxele de curier.
30 de capsule costa 200 lei Se dau cate doua pe zi pana se ridica in picioare, apoi cate una pe zi pana merge normal.
Alte detalii la 0744827881
Cu stima
Gheorghe Giurgiu
Afișează textul citat

Buna seara,
Astazi a plecat pachetul de la noi cu urgent cargus si maine va fi livrat.

cu stima
Gheorghe Giurgiu

Buna seara
Va multumesc f.f.mult
Va voi tine la curent cu evolutia lui BOBITA
Doamne ajuta

Buna ziua,
La telefon mi-ati spus ca mi-ati trimis un emal cu informatiile despre evolutia catelului.
Sa stiti ca nu l-am primit

Giurgiu

Buna ziua
Am inceput tratamentul mercuri seara. Nu v-am scris pina acum pentru ca abia simbata la prinz s-a vazut o mica reactie ,adica  BOBITA a incercat sa se ridice. nu a putut singur ci l-am jutat . A stat in picioare cca 5-10minute tinut cu un cearşaf pe sub burta.
Duminica la fel  si a facut citiva  pasi , dar tinut.
Daca ii dau tratamentul de trei ori pe zi este mult ? Acum ii dau tratamentul de 2ori pe zi dimineata si seara.
Va multumesc
  

Buna seara
Astaz marti 24.01.2017i la prinz  BOBITA s-a ridicat singur in picioare , a si mers putin . Nu mergea foarte bine ,se mai dezechilibra dar nu a cazut. S-a tinut binisor pe picioare.A mincat mincarea  stind in picioare , a baut apa, dupa care s-a culcat obosit.. Ne-am bucurat foarte mult si acum speram ca va merge spre bine
Va multumim. Sa va dea Dumnezeu multa sanatate.

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic