luni, 6 februarie 2017

catel de 21 de ani care a facut pareza pe partea dreapta

buna seara 

Am in catel de 21 de ani care a facut pareza pe partea dreapta nu isi simte o labuta din spate si una din fata si nici capusorul nu prea poate sa si -l tina bine in rest mananca bea apa in schimb nu ne lasa de loc sa dormim plange ca at vrea sa mearga si nu poate oare cu acest medicament pentru parezele astea ce ziceti o sa isi revina cat de cat precizez ca e in catel de rasa pechineza si e f slabuta are sa zicem cam pana in 10kg dar nu cred .


Buna ziua, 
Detalii despre preparatul cu care mi-am vindecat eu cainele gasiti la www.deniplant.ro/polenoplasmin.htm Eu nu am de unde sa stiu daca el va raspunde la acest preparat . Au fos catei care au raspuns, dar au fost si catei la care nu a dat rezultate. Daca doriti sa cumparati de la noi preparatul ne puteti contacta la 0744827881
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic