joi, 2 februarie 2017

Câine ciobanesc german , metis virsta 15 ani si jumatate, paralizat si vindecat cu polenoplasmin


Ieri 31.01.2017 am primit pachetul cu polenoplasmin
Va multumim ff mult
Va trimit Istoricul si evolutia bolii pentru Bobita -câine ciobanesc german , metis virsta 15 ani si jumatate.  Greutate 25-30 kg-
1. In vara 2016 am observat  ca merge mai greu cu piciorul posterior drept ,ca se ridica mai greu si uneori scinceste si chiar nu ne perminte sa punem mina sa-l masam sau sa vedem ce are
Ne-am ingrijorat si am inceput tratament pentru artroza  care s-a declansat:  cu artrovit(1) si vitameine(2) pe zi. la indicatia veterinarului A fost foarte bine.Nu mai avea dureri si mergea mai bine . Se simtea bine
Toata vara a dormit in curte ,nu a vrut sa mai intre in cotet pentru ca nu mai aude cu o ureche(CIND A FOST MIC A AVUT OTITA LA URECHE DAR A FOST TRATAT)
In septembrie cind au inceput vremea rea,  ploioasa am reusit sa il bagam in casa  si sa iasa cind este nevoie((cam de 4 ori) pe zi si sa se plimbe prin curte
Cind cobora scarile (7 trepte) era mai greu, dar pentru ambitia lui totul era posibil , dar la urcare nu
Pana duminica 15.01.2017  cind brusc nu s-a mai putut scula cu picioarele din spate ,mai precis piciorul posterior drept nu mai avea  putere in el .
Picioarele din fata nu au nimic , posteriorul sting la fel ,dar cel  drept nu mai avea putere si de aceea nu se mai ridica.
A stat tot timpul si a dormitat  dar la orele de masa a mincat de culcat
Misca picioarele din spate chiar si pe cel drept , coada . In continuare i -am  dau artrovit (2) pe zi , dar nu l-a ajutat
Mai mult toata ziua de duminica nu a urinat
M-am dus la veterinar luni dimineata si i-a dat un antibiotic si a urinat
Maninca f bine , bea si apa si a  facut kk. normal si isi ia medicamentele disciplinat
2. Miercuri 18.01.2017 am inceput tratamentul cu polenoplasmin 2/zi mentinind in continuare artrovit (1+1/2 pe zi)
Abia simbata 21.01.2017 la prinz s-a vazut o mica reactie ,adica  BOBITA a incercat sa se ridice. nu a putut singur ci l-am ajutat . A stat in picioare cca 5-10minute tinut cu un cearşaf pe sub burta.
Duminica la fel  si a facut citiva  pasi , dar tinut.
Marti 24.01.2017 la prinz  BOBITA s-a ridicat singur in picioare , a si mers putin . Nu mergea foarte bine ,se mai dezechilibra dar nu a cazut. S-a tinut binisor pe picioare.A mincat mincarea  stind in picioare , a baut apa, dupa care s-a culcat obosit.
3. Vazind ca evolutia spre bine este lenta , dupa discutia cu dvs , am inceput de joi 26.01.2017 tratamentul cu 3doze/zi
Rezultatul f bun inca de simbata 28.01.2017 adica Bobita s-a sculat singur , merge bine cu mici ezitari, dar singur de mai multe ori pe zi ,si chiar doreste sa iasa afara. (este totusi câine de curte- el pina asta toamna nu a stat deloc in casa ci numai in curte chiar si la -25C, bineinteles intr-un cotet f. confortabil)
Nu l-am lasat sa iasa afara pentru ca trebuie sa coboare 7 trepte si sa nu se forteze, iar afara este cam frig si ne-am temut sa nu faca vreun soc, dupa atit timp de stat in casa. S-a plimbat in casa ca sa nu se anchilozeze
I-am administrat in continuare si Artovit 2pastile//zi
4. De luni 30.01.2017 am trecut la 2 doze/zi de polenoplasmin  +artrovit1+1/2 pasile /zi si intentionez sa metin acest tratament pina duminica 05.02.2017
Se simte din ce in ce mai bine. Marti 31.01.2017pe la prinz l-am scos afara in curte . A mers bine ,nu s-a dezechilibrat desi este zapada in curte. Si-a inspectat toata curtea f. atent. Al mers mai mult pe aleile uscate si chiar a latrat sa-si semnaleze prezenta. A stat 30minute ,dupa care a intrat in casa, a baut apa si-a pimit o recompensa(aripioare de pui fierte) si s-a culcat. Bineinteles ca la urcarea si coborirea pe scari l-am spijinit  ca sa nu se forteze si l-am supravegheat in curte..
Astazi 01.02.201 tot la prinz cinda fost  mai cald a iesit in curte . La coborire l-am spijinit sa nu forteze , dar la urcare a vrut sa urce singur si l-am lasat. A sta mai mult de 1 ora si s-a plimbat prin toata curtea.
in casa s-a ridicat de mai multe ori si se plimba des
Astazi a vrut sa iasa si dimineata la orele 7 cum este obisnuit sa-si faca nevoile dar nu-l lasam pentru ca este prea frig si vrem sa-i reluam activitatea treptat sa nu se forteze. .Face plimbari in casa .
5. Tot timpul a mincat normal, nu a refuzat mincarea si apa , chiar la inceput cerea apa mai mult ca de obicei si i-am dat cât a vrut el . Treptat a revenit la normal cu apa.
Astfel am putut sa ii administram cu usurinta tratamentul , cu mincarea lui favorita :aripioare si spinari de pui fierte si crude. Mincarea umeda din cutie i-am scos-o din alimentatie , oricum nu era preferata lui , iar mincarea uscata nu i-a placut si nu a mincat niciodata.. Mincarea de baza a fost intotdeauna si este ciorba gatita cu carne ,orez si legume si cu piine muiata in ciorba si bineinteles oase fierte si crude .
6.Cu nevoile in aceasta perioada am rezolvat cu pampers si covorase absorbante cu care s-a obisnuit f. bine si astfel nu face murdarie
7. La indicatia medicului veterinar in aceasta perioada i-am administrat METIONINA  gel de la Pasteur,1lingurita /zi  - o pasta care o ia  cu placere si este tratament adjuvant sau preventiv in urolitiaza la câini si pisici, reduce mirosul amoniacal al urinei, sursa suplimentara de metionina necesara ficatului. Il vom mentine pe viitor  pentru a nu avea probleme cu urinatul
8. In saptamina viitoare intentionez sa-administrez 1doza/zi. Apoi pina termin toate  dozele o zi da una nu asa cum am citit ca ati procedat cu ciinele dvs.
9. Speram ca acest tratament ii va ajuta pe viitor si ne vom bucura inca citiva ani buni de prezenta lui BOBITA câinele nostru devotat pe care il iubim f.f.mult si dorim ca despartirea de el sa intervina cit mai tirziu.
Oricum BOBITA a luptat f. mult in aceasta perioada ,si-a dorit foarte mult sa-si revina si in continuare lupta sa revina la viata normala. Vrea sa traiasca pentru casa lui si si stapiinii lui pe care ii iubeste si care il iubesc f.f.mult (el simte asta si este recunoscator asa cum numai un câine stie sa fie)  Noi il ajutam si il spijinim cât putem si nici un efort nu este greu 
D -nul GIURGIU sa va dea bunul DUMNEZEU sanatate,și  tot ce va doriti pentru  dvs si familia dvs . Cit mai multe vindecari atit la oameni cit si la animale si inspiratie sa preparati produse eficiciete pentru afectiuni complcate
In continuare va voi tine la curent cu evolutia lui BOBITA

Va multumim

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic