vineri, 28 octombrie 2016

Livrarea prin posta a ceaiului Deniplant se face lunar numai intre data 1-10 .

Buna ziua,
Numele meu este p.....a.... sunt din Sibiu si am mai cumparat de la dvs ceai Deniplant in urma cu cativa ani. Apoi a fost o perioada in care nu s-a mai putut comanda prin posta si am renuntat. Acum as dori din nou sa comand acest ceai. As dori sa stiu daca aveti in stoc si daca pot sa pun banii azi la posta? Cat costa acum o cutie de ceai Deniplant?
Va multumesc si astept cat mai repede un raspuns de la dvs.
Buna ziua
Avem ceaiul Deniplant
Detalii despre cum se poate obtine găsiți la
http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
Cu stima
Gheorghe Giurgiu
Buna ziua
Dupa cum ati citit pe site la http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm distributia ceaiului Deniplant se face numai in perioada 1-10 a fiecarei luni. In afara acestui interval nu avem activitate de distributie.
Cu stima
Gheorghe Giurgiu
Buna ziua,
Nu imi era clar daca se poate achita in intervalul 1-10 ale lunii sau daca se distribuie in acest interval. Eu am achitat in 10 octombrie si am crezut ca m-am incadrat cu plata in acest interval dat pe site. As vrea sa stiu ce se intampla acum... Nu se poate sa faceti o exceptie si sa imi livrati totusi cutia de ceai? Si daca nu o livrati acum, sa inteleg ca doar luna viitoare o veti livra?
As aprecia mult daca mi-ati trimite ceaiul acum, eu eram convinsa ca am respectat instructiunile date pe site.
Va multumesc!
Buna ziua
Banii trebuia sa ajungă la noi pana pe data de 10.10.
Asa este scris si pe site
Eu revin la birou pe data de 30.10
Atunci pot ridica banii si va trimite ceaiul
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic