duminică, 18 octombrie 2009

ocuiesc de peste 20 de ani in Melbourne, Australia. Sunt in varsta de 51 de ani si de peste 30 ma chinui cu acest psoriazis...

Buna ziua Domnule Giurgiu,
Numele meu este C...... K..... si locuiesc de peste 20 de ani in Melbourne,
Australia. Sunt in varsta de 51 de ani si de peste 30 ma chinui cu acest
psoriazis care a inceput pe cap, apoi, dupa decesul ambilor pariniti in
decurs de un an si ajungerea mea in Australia am observat raspandirea sa
pe corp, adica la coate, genunchi, jos pe picior, pe spate etc. Am facut tot
felul de tratamente in acesti ani, insa totul a fost fara success, macar
partial.
Problema sistemului imun e neindoielnica, avand in vedere ca acum 5 ani am
fost diagnosticat si cu o tumoare canceroasa la vezica, operata insa si
pana in prezent, Doamna ajuta, fara alte efecte.
Lucrez de zeci de ani in medii extrem de stresante,... Din fire sunt hipertensiv, am mai avut si probleme cardiace, asa ca, dupa cum spune nevasta-mea de peste 26 de ani, mai bine m-as concentra pe altele decat pe boala de piele.
Poate are dreptate, dar aceasta e cea care ma deprima insa cel mai mult,
facandu-mi viata un adevarat calvar.
In fine, preotul nostru din Melbourne m-a instiintat ca a vazut o emisiune
care vorbeste ceva de un remediu natural si, fiind in Romani, a aflat si
mi-a transmis numele Dumneavoastra.
As dori sa incerc si remediul cu ceaiul Deniplant, dar as dori sa va
intreb mai inainte daca va functiona de sine statator, ori ar fi mai recomandabil
sa incerc o cura la un centru balneoclimateric din tara.
Deasemenea, observ pe un forum persoane care continua tratamentul cu ceai
de peste 12 luni de zile, ce se-ntampla acolo? E un tratament la nesfarsit,
ori exista si pentru noi, amaratii, putina lumina la capatul tunelului?

Cu multa stima,

C..K...


Buna ziua Domnule C...K......,

Intr-un fel are dreptate si sotia dumneavoastra cand va spune sa va preocupe alte lucruri in afara psoriazisului. Daca ati fi facut acest lucru cand va aparut, ar fi existat sansa ca organismul sa intre intr-un echilibru si leziunile sa se localizeze si sa nu se mai extinda sau generaliza. In acesta boala este un paradox, pe care pacientul nu il stie. Nimeni in afara de mine nu spune acest lucru. Cu cat tratezi boala cu indiferenta cu atat e mai bine. Cu cat omul incearca sa vindece leziunile cu unguente sau alte medicamente cu atat isi face mai rau, pentru ca strica acel echilibru de care vorbeam si boala tinde catre generalizare.
Omul nu stie, vrea sa se vindece si isi face mai mult rau.

In mod normal tratamentul cu ceaiul Deniplant se face fara unguente sau alte medicamente, fara regim alimentar.
Pe parcursul timpului,pe masura ce pacientii mi-au explicat ca in paralel au urmat cure in anumite statiuni balneare cum este cea de la SOVATA, cu apa si namolul din Lacul Ursu si au obtinut rezultate bune la suprafata, in sensul ca acele proceduri ajutau pielea la suprafata, am postat si eu pe site si pe forum aceste informatii.In general am scris acolo informatii capatate din experienta mea si a celorlalti bolnavi care au folosit Deniplant.
Da, sunt pacienti care folosesc ceaiul Deniplant de peste 12 luni. Eu as preciza ca sunt unii care folosesc de peste 2 ani acest produs.
Personal am folosit ceaiul 2,5 ani si de peste 23 de ani nu mai am nici o problema.
Au fost pacienti care au folosit insa numai 4-6 luni(cei care au inceput tratamentul imediat cum a aparut boala si nu au folosit tratamente alopate anterior.
Au fost pacienti care au avut recaderi dupa 10 sau 9 ani, au mai facut o cura cu ceai si iar nu au mai avut probleme.
La fel de adevarat, au fost si pacienti (cam 10-15 %)carora nu le-a raspuns organismul la acest procedeu.
In general in prima luna, maxim a doua se poate vedea daca organismul raspunde sau nu. De aceea poate ati vazut pe site, exista GARANTIA DENIPLANT care spune ca dupa o luna cine nu e multumit poate veni la birou si primi banii inapoi. Mai mult de atat nu putem face.

Sa inteleg ca va sperie faptul ca exista posibilitatea sa trebuiasca sa beti ceaiul timp de mai multi ani?
Eu cred ca ar trebui sa fiti fericit la fel cum am fost si eu cand am vazut ca am scapat de unguente si de alte tratamente alopate.
Nu stiu care este regimul dumneavoastra de alimentatie, daca mancati zilnic paine sau beti zilnic cate o cafea.
Daca raspunsul este afimativ, v-as intreba cum de nu v-ati pus problema ca toata viata trebuie sa mancati paine sau sa beti cafea. Prin extrapolare v-as intreba de ce nu sunteti intrigat ca trebuie sa mergeti la serviciu in fiecare zi timp de 30-40 de ani.Eu mi-am pus acesta intrebare si la varsta de 40 de ani m-am pensionat si de atunci fac numai ce doresc.
Si ca sa inchei aceste argumente, v-as intreba , daca medicul v-ar spune ca trebuie sa luati pastile de trei ori pe zi, in fiecare zi, toata viata, pentru ca inima sa va functioneze normal, ce ati face? L-ati asculta sau ati spune ca e prea mult.

Sper ca am raspuns la intrebarile puse, iar daca mai sunt nelamuriri sper sa le rezolvam.
Pentru a obtine ceaiul Deniplant va rog cititi aici:/
http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm

Cu stima
Gheorghe Giurgiu
www.giurgiugheorghe.ro

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic