vineri, 16 octombrie 2009

Despre nepotism si succes in afaceri

Am gasit un articol interesant numit :
Despre nepotism si succes in afaceri

Unii spun ca nu trebuie ca o persoana sa fie condamnata pentru ca isi foloseste atuurile in afaceri. Nu conteaza daca si le foloseste etic sau nu. Nu conteaza, spre exemplu, daca o femeie ce arata bine merge la o intalnire sau negociere cu unul sau mai multi barbati si atunci cand un subiect devine prea sensibil scapa ceva pe jos si apoi incet-incet, zabovind cat trebuie intr-un anumit unghi pentru a deturna atentia interlocutorului. Sau, alternativ, daca poarta fusta scurta poate sa isi schimbe intr-un moment cheie pozitia picioarelor.

In fond… aceasta poate fi atuul acelei persoane, sau elemente ce pot fi utilizate ca truc. NU inseamna ca persoana aceea nu are minte, inseamna doar ca are si niste atribute pe care ar trebui sa si le foloseasca. La fel un barbat sarmant poate sa isi atinga poate mai usor anumite scopuri in diverse intalniri.

Articol integral la : http://loredana.prwave.ro/2009/10/15/despre-nepotism-si-succes-in-afaceri/


Comentariu

Cu totii am fost copii, insa nu toti am fost copiii cuiva.
Problema nu cred ca este a copilului, indiferent ca este al cuiva sau nu. Parintele este cel care raspunde si influenteaza copilul. A lasa un copil fara educatie, este exact cum ai lasa un copac sa cresca singur in padure. Marul paduret niciodata nu va face mere ionatan.
Daca te trezesti peste noapte in varf, este foarte posibil ca urmasul tau sa nu ajunga acolo de cat daca este pus.
Dar daca ai ajuns acolo prin munca ta, sunt convins ca vei sti sa-ti indrumi urmasul pe calea cea buna.
Eu numesc acest lucru saltul generatiilor. Bunicul meu a fost agricultor, tata muncitor, eu am ajuns ofiter, iar fiica mea vrea sa devina medic.
Daca toti am pleca de fiecare data de jos, de la baza piramidei, nimeni nu va ajunge in varf. Trebuie ca fiecare sa plece de pe o pozitie, sa profite de locul unde a ajuns si in nici un caz asa nu faca pasul inapoi.
Sunt multi care spun ca nu pot si raman in acelasi loc generatii intregi, spun ca cel de langa el a ajuns pentru ca a fost al cuiva, gandirea lor nu le permite sa vada un alt orizont.
Evolutia noastra ca oameni depinde numai si numai de noi, indiferent daca suntem sau nu copiii cuiva.

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic