luni, 12 octombrie 2009

am cumparat 2 cutii de ceai deniplant

Show Recent Messages (F3)

Alexandru Chiriloiu: am cumparat 2 cutii de ceai...
Alexandru Chiriloiu: de maine incepsper sa fie ok
giurgiu gheorghe: buna seara
Alexandru Chiriloiu: buna seara
giurgiu gheorghe: nu inteleg de ce ati cumparat doua
Alexandru Chiriloiu: pentru 2 luni
giurgiu gheorghe: pana nu vedeti daca merge sau nu
Alexandru Chiriloiu: pai acolo am citit
giurgiu gheorghe: si daca nu va merge
Alexandru Chiriloiu: ca rezultatul poate dura si 2 luni
Alexandru Chiriloiu: pana se vede ceva
Alexandru Chiriloiu: speram sa mearga
giurgiu gheorghe: da dar garantia deniplant se refera la 1 luna
Alexandru Chiriloiu: e cumparat de la farmacie
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/garantia-deniplant.htm
Alexandru Chiriloiu: sper sa mearga acum sa fie bun
giurgiu gheorghe: sa dea dumnezeu
Alexandru Chiriloiu: nu am pb asa mari
Alexandru Chiriloiu: dar poate mai scap
Alexandru Chiriloiu:
giurgiu gheorghe: depinde cum va raspunde organismul
giurgiu gheorghe: daca ati folosit unguente nu ati facut de cat sa le mascati
Alexandru Chiriloiu: stiu
Alexandru Chiriloiu: daca intrerup
Alexandru Chiriloiu: intr-o sapt
Alexandru Chiriloiu: apar iarasi
giurgiu gheorghe: cititi pe forum ce au spus si ceilalati
Alexandru Chiriloiu: imi puteti da lincul
Alexandru Chiriloiu is typing a message.
Alexandru Chiriloiu: va rog
giurgiu gheorghe: http://www.psoriazis-deniplant.myforum.ro/

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic