miercuri, 12 noiembrie 2008

noua persoanelor care suferim de psoriazis oare nu ne ar ajuta niste sedinte de consiliere psihologica.

Dana Pausan: buna ,ce mai faceti?
giurgiu gheorghe: buna ziua
giurgiu gheorghe: verific corespondenta
Dana Pausan: ce mai zic ,,fratii, nostrii de suferinta?
giurgiu gheorghe: uni bine altii ami putin bine
Dana Pausan: eu trec printr-o perioada foarte ,,alerta,, si ma consum mult...vai stresul din ziua de azi......
giurgiu gheorghe: da asa este
Dana Pausan: sunt profesor de limba romana ...acum avem peroada de pregatire a copiiilor pt tezele unice...e mult de lucru........iar daca vrei sa lasi ceva in urma ta ......te agiti prea mult iar mie chiar nu mi face bine.....
giurgiu gheorghe: totusi sanatatea-i mai presus de orice
giurgiu gheorghe: este sloganul deniplant
Dana Pausan: da,dar nu putem fi indiferenti si eu sunt si o persoana sensibila,care pun totul la suflet si vreau sa fiu perfecta in tot ceea ce fac...
Dana Pausan: noua presoaneleo care suferim de psoriazis oare nu ne ar ajuta niste sedinte de consiliere psihologica.asa ca in tari straine.............cand sufera de o boala.vb pe acesta teme si parca le e mai usor sa treaca peste ea.
giurgiu gheorghe: sunt convins ca ar fi foarte bine, insa cine sa le tina
giurgiu gheorghe: sau cine sa vina la ele
Dana Pausan: asa e ..............
giurgiu gheorghe: eu ma chinui de atata timp cu forumul sa fac ceva si degeaba
Dana Pausan: de ce credeti ca e degeaba?
giurgiu gheorghe: pai inca nu s-a concretizat nici o intalnire pana acum
Dana Pausan: eu una as participa...........la intalnire de acest fel....chiar nu sunt bolnavi interesati?
giurgiu gheorghe: nu prea sunt
giurgiu gheorghe: organizati dumneavaostra una
giurgiu gheorghe: initiati pe forum
Dana Pausan: inseamna ca nu ii ,,doare ,,acea boala.......nu?
giurgiu gheorghe: de durut doare insa nu cred ca au chef
Dana Pausan: dar oare pe net nu ne am putea da intalnirea de a face o intalnire on line.o coversatie on line......?
giurgiu gheorghe: eset o idee
giurgiu gheorghe: incercati
giurgiu gheorghe: o conferita
giurgiu gheorghe: yahoo ne sprijina
Dana Pausan: imi pare rau ca ,dar nu stiu cum sa procedeam,paoate daca as stii as face asta chiar daca am un program incarcat...........
giurgiu gheorghe: nici eu
giurgiu gheorghe: nu am facut acst lucru pana acum
Dana Pausan: d -voastra daca aveti pagina.ar fi mai usor.nu?
giurgiu gheorghe: puneti ideea pe forum poate se gaseste cinva priceput
Dana Pausan: va rog sa o postati d -voastra in numele meu,va rog....
giurgiu gheorghe: eu o sa postez aceasta discutie
Dana Pausan: ar fi super .asa poate ca vor realiza ca nu trec neobservati.....
giurgiu gheorghe: eu sunt convins
Dana Pausan: va salut........ma ocup de copil..avem teme de facut.........
Dana Pausan:
giurgiu gheorghe: ok al meu isi face singura temele
giurgiu gheorghe: o seara buna

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic