joi, 13 noiembrie 2008

Cum gandeste italianul despre psoriazis

Sigur dle Giurgiu.Eu lucrez intr-un restaurant unde intalnesc foarte multa lume cu probleme de acest gen,si uneori vorbesc cu clientii despre problema mea si le spun ca am inceput sa folosesc o cura pe cale naturala si le explic cum am ajuns sa beau ceaiul,dupa cate unguente si alte chestii am folosit, fara efect,insa (fara a jigni pe nimeni),mi se pare ca nu sunt la fel de interesati ca si noi,si au incredere mai mare in doctori,care le dau tot felul de unguente,sau mai rau se automedicheaza ei.Zilele trecute a venit un client la mine cu un sampon in mana si mi-a zis:"Uite am cumparat asta de la farmacie.Incearca si tu.Si uite am si un unguent.La mine functioneaza."Deci ei cam fac pe-a doctorii,fara sa-si dea seama ce greseala fac,pt ca sunt sigura ca acelei persoane nu i-a prescris nimieni acele unguente.Eu nu i-am zis nimic din educatie,pt ca poate omul chiar credea ca ceea ce imi dadea el poate sa imi faca bine si o facea cu buna intentie,si am zis multumesc si gata,insa nu am de gand sa folosesc altceva in afara de deniplant.Ceea ce imi ramane de facut e sa ii arat rezultatele mele cu ceaiul cand o sa-l vad data viitoare si o sa-l rog sa-mi arate si el rezultatele cu unguentul.Si asa poate o sa se convinga de faptul ca unguentul nu e chiar asa de eficace cum crede el.Eu o sa incerc,daca puteti sa imi dati alte idei astept,pt ca eu intru in contact cu multe persoane eu astept si mi-ar face placere sa reusesc sa ii conving ca noi romanii avem ceva ce chiar functioneaza impotriva acestei boli

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic