sâmbătă, 8 noiembrie 2008

Am vitiligo de 20 de ani

Am vitiligo de 20 de ani si nu mai stiu ce sa fac.Pana acum a mai fost cum a mai fost, insa in ultimul timp parca a inceput sa se generalizeze pe tot corpul.
Am vazut pe net ceaiul deniplant si doresc sa va intreb daca m-ar ajuta si pe mine. Va rog din suflet sa-mi raspundeti si mie.
Va multumesc,
Antoaneta Popovici

Buna ziua
Am urmarit un pacient care avea psoriazis si vitiligo si dupa ce a consumat deniplant am constatat ca desi boala psoriazis a disparut complet, vitiligo nu.
In cazul acestei boli exista o dereglare a procesului de pigmentare a pielii, proces care o data declansat, nu poate fi stopat cu unguente sau alte preparate de uz extern.
Singurul sfat pe care vi-l pot da este sa nu va stresati din cauza acestei boli pentru ca se pare ca si stresul este unul din factorii declansatori .

Cu stima
Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic