luni, 17 noiembrie 2008

daca folosesti ceaiul deniplant poti folosi samponul deniplant

Show Recent Messages (F3)

Andrei: buna seara
giurgiu gheorghe: buna seara
Andrei: am citit pe siteul dumneavoastra ca pentru prima luna ceaiul este gratuit
Andrei: sau am inteles eu gresit?
giurgiu gheorghe: a fost o data
giurgiu gheorghe: unde ai citit acest lucru era un anunt vechi
Andrei: am inteles
giurgiu gheorghe: www.deniplant.ro
giurgiu gheorghe: este actualizat
giurgiu gheorghe: gasesti ofertele la zi
Andrei: uitasem sa va intreb
Andrei: pe cap cu ce imi recomandati sa ma spal?
giurgiu gheorghe: exista garantia deniplant
giurgiu gheorghe: daca folosesti ceaiul deniplant poti folosi samponul deniplant
giurgiu gheorghe: daca nu te poti spala cu ce doresti
Andrei: nu e ceva anume care sa afecteze?
Andrei: de exemplu sampoanele obisnuite din comert
giurgiu gheorghe: depinde de ce sampon
giurgiu gheorghe: si inca o data depinde cu ce te tratezi
Andrei: de cateva luni nu ma tratez cu nimic
giurgiu gheorghe: e un lucru bun
giurgiu gheorghe: esti pe calea cea buna
Andrei: si pe cap ma spal cu Elseve sau cu Head & Shoulders
Andrei: Nizoral e bun?
giurgiu gheorghe: nu stiu
giurgiu gheorghe: eu nu am folosit niciodata acest lucru
giurgiu gheorghe: intreaba-l pe cel care il produce
Andrei:
Andrei: cel care il produce sunt convins ca il promoveaza
giurgiu gheorghe: normal
giurgiu gheorghe: eu pot sa-ti spun de deniplant
giurgiu gheorghe: daca intri pe forumul nostru poti intreba acolo daca a folosit cineva
giurgiu gheorghe: si cred ca s-a scris acest lcuru
Andrei: ce pret are samponul deniplant?
giurgiu gheorghe: nu are pret
giurgiu gheorghe: il prepari singur acasa cu plantele deniplant
giurgiu gheorghe: citeste pe forum cum se face
giurgiu gheorghe: dar daca il folosesti fara ceai tot degeaba
giurgiu gheorghe: el nu vindeca psoriazisul
giurgiu gheorghe: el ajuta la intretinerea pielii
Andrei: am inteles
Andrei: dar sampoanele obisnuite din comert nu afecteaza psoriazisul, cum am inteles de la anumiti doctori
Andrei: ?
giurgiu gheorghe: pot afecta daca nu te tratezi cu nimic
giurgiu gheorghe: daca leziunile sunt deschise normal ca pot afecta
giurgiu gheorghe: au si doctorii dreptate uneori
Andrei: am citit
Andrei: nu e asa complicat de preparat
giurgiu gheorghe: da
Andrei: pot sa ma duc maine la posta sa va trimit banii online?
giurgiu gheorghe: da nici o problema
giurgiu gheorghe: cand ii primim maxim a doua zi pleca coletul de la noi
giurgiu gheorghe: de unde esti
Andrei: Urziceni
Andrei: am mai vorbit acum cateva zile
giurgiu gheorghe: da imi amintesc
Andrei: cu dumneavoastra
Andrei: preferati cumva anume sa primiti banii?
giurgiu gheorghe: nu
giurgiu gheorghe: important este sa scrii adresa corect
giurgiu gheorghe: sa ajunga banii

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic