miercuri, 12 noiembrie 2008

mai sunt curios de un lucru ati intilnti vreun caz in care efectul as se produca relativ repede in 2 saptamani

Costin: buna seara domnu giurgiu
giurgiu gheorghe: buna seara
Costin: am si io o intrabre la dumneavoastra
Costin: acu ceva vreme am luat
giurgiu gheorghe: da
Costin: prin posta
Costin: ceaiul
Costin: si mi-ati scris
Costin: k pt bucuresti
Costin: n utrimtiei
Costin: prin posta
giurgiu gheorghe: da nu trimitem
giurgiu gheorghe: vinerea la birou
Costin: si alta cale nu paote exista
Costin: ?
giurgiu gheorghe: nu
giurgiu gheorghe: trimiteti pe cineva
Costin: itnre ce ore?
giurgiu gheorghe: 14 si 16
Costin: aha am inteles
Costin: mai sunt curios de un lucru ati intilnti vreun caz in care efectul as se produca
Costin: realtiv
Costin: rapid
Costin: in 2 saptamani
Costin: sainceaopa
Costin: deja
Costin: o usoara
Costin: retragere
Costin: pt ca la mine a avut loc
giurgiu gheorghe: da sunt deja pe forum cei care au povestit
Costin: in orice caz doresc sa mai zic ceva
Costin: care poate nush daca ceilalti au zis
Costin: dar de cand cu el
Costin: am devenit brusc mult mai relaxat
Costin: la stres
giurgiu gheorghe: sunt convins
giurgiu gheorghe: a disparut grija
Costin: dar e f ciudat pt k n ucred k am mai fost asa linsitit de dinaintea clasei a 12-a
Costin: si acuma cand sutn la facultate si stresul e maxim
Costin: mai ales dupa atatea saptamani
Costin: cand ar fi trebuti sa fiu ultra plin
Costin: merge prefect
giurgiu gheorghe: este si efectul ceaiului
Costin: da oricum multumessc f mult ca l-ati facut
Costin: si pot ava o viata mai normala
Costin: multumescm ult
Costin: si sigur am sa trmit pe cienva
Costin: intr-o vienri
Costin: pt ink o doza
giurgiu gheorghe: cu placere
giurgiu gheorghe: ai scris pe forum povestea ta
Costin: nu
giurgiu gheorghe: foarte rau
giurgiu gheorghe: ce mai astepti
giurgiu gheorghe: nu vrei sa ajuti si pe latii
giurgiu gheorghe: altii
Costin: si cum intru
Costin: tot pe deniplant este/
giurgiu gheorghe: http://psoriazis-deniplant.myforum.ro/ce-trebuie-sa-faci-pentru-a-activa-pe-acest-forum-vt338.html
giurgiu gheorghe: intra aici si vezi

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic