sâmbătă, 6 septembrie 2008

spre surprinderea mea, am vazut unele schimbari in evolutia bolii

Show Recent Messages (F3)

Zzzz MasterZ: buna seara
giurgiu gheorghe: buna seara
Zzzz MasterZ: sunt baiatul din suceava cu care ati vb in urma cu 1 saptamana cred
giurgiu gheorghe: da
Zzzz MasterZ: nu stiu daca va mai aduceti aminte
giurgiu gheorghe: spuneti
Zzzz MasterZ: spre surprinderea mea'
Zzzz MasterZ: am vazut unele schimbari in evolutia bolii
Zzzz MasterZ: pielea numai este rosie
giurgiu gheorghe: este surprinderea ta nu si a mea
Zzzz MasterZ: numai este rana
Zzzz MasterZ: se mai zaresc bubitele
Zzzz MasterZ: pielea pica mult mai usor
Zzzz MasterZ: si numai sunt bucati mari decat foarte putine
giurgiu gheorghe: daca doreai sa dispara in 3 saptamani puteai folosi ungunete
Zzzz MasterZ: dar am inceput sa mai iau ceva in afara de ceai
giurgiu gheorghe: e problema ta
Zzzz MasterZ: vitamina E , vitamina A + D2
giurgiu gheorghe: fiecare face cum doreste
Zzzz MasterZ: si Eurovita si calciu magneziu zinc
giurgiu gheorghe: am mai spua acest lucru
Zzzz MasterZ: parca mi`a sporit increderea ca ma voi vindeca
giurgiu gheorghe: daca nu crezi nu te vindeci
Zzzz MasterZ: si nu folosesc nici un unguent si nici un tip de sampon dermatologic
Zzzz MasterZ: de fapt nu folosesc nici un fel de sampon
giurgiu gheorghe: mie nu mi-a spus nimeni ca ma voi vindeca si totusi am reusit
Zzzz MasterZ: ma spal doar cu apa
Zzzz MasterZ: am observat ca samponul nu face bine
Zzzz MasterZ: m`ai bine ma spal cu apa simpla fara nimic
Zzzz MasterZ: doar cu apa
giurgiu gheorghe: nici o problema
Zzzz MasterZ: continui sa beau ceaiul
Zzzz MasterZ: si sper ca voi avea aceleasi rezultate
Zzzz MasterZ: ca si dumneavoastra
giurgiu gheorghe: e hotararea ta
Zzzz MasterZ: au m`ai fost cazuri ca ale mele?
giurgiu gheorghe: intra pe forum si vei vedea
Zzzz MasterZ: sa inceapa sa se vada efectul ceaiului dupa 6 luni?
giurgiu gheorghe: nu au avut rabdare
Zzzz MasterZ:
giurgiu gheorghe: sunt unii care dupa 3 saptamani renunta
giurgiu gheorghe: vor ceva rapid
Zzzz MasterZ: da..
Zzzz MasterZ: intradevar trebuie avuta o ambitie de fier
giurgiu gheorghe: pentru acest lucru exista unguentele
giurgiu gheorghe: vointa si incredere
Zzzz MasterZ: si o incredere m`ai mare
giurgiu gheorghe: numai asa te poti vindeca
Zzzz MasterZ: in ziua cand ma voi vindeca in totalitate voi posta un anunt pe forum
Zzzz MasterZ: pentru ai incuraja pe toti
Zzzz MasterZ: si le voi povesti exact cazul meu..tratamentele urmate
giurgiu gheorghe: poti posta oricand doresti
Zzzz MasterZ: evolutia bolii
giurgiu gheorghe: indiferent de evolutie
giurgiu gheorghe: de acee e facut forumul
Zzzz MasterZ: am avut si eu momente de ezitare si de neincredere
Zzzz MasterZ: dar am trecut peste
giurgiu gheorghe: sigur
giurgiu gheorghe: si eu am trecut prinasa ceva
Zzzz MasterZ: am avut alaturi si parintii
Zzzz MasterZ: si spre bucuria mea
Zzzz MasterZ: au inceput sa apara rezultatele
Zzzz MasterZ: mi se pare incredebil
giurgiu gheorghe: ma bucur sa aud acest lucru
Zzzz MasterZ: nu am m`ai folist o crema de 3 saptmani
Zzzz MasterZ: si ma simt foarte bine
giurgiu gheorghe: foarte bine
Zzzz MasterZ: am scapat in amre parte de mancarimi
Zzzz MasterZ: mare
giurgiu gheorghe: da
Zzzz MasterZ: insa tre sa continui cu taria de caracter pe care am avut`o pana acum
Zzzz MasterZ: si in mod sigur voi reusi sa ma vindec
giurgiu gheorghe: eu sunt convins
Zzzz MasterZ: cel putin eu cred...ca acest pas
Zzzz MasterZ: aceste semne in evolutia bolii a avut un puternik efect psihologic
giurgiu gheorghe: da asa este
Zzzz MasterZ: si mi`a sporit increderea si m`ai mult...
giurgiu gheorghe: sigur
Zzzz MasterZ: mi`a facut placere sa vb cu dumneavoastra
Zzzz MasterZ:
Zzzz MasterZ: si v amultumesc pentru timpul si rabdarea pe care mi`ati acordat`o
Zzzz MasterZ: va doresc o seara placuta
giurgiu gheorghe: cu placere
Zzzz MasterZ: si va voi m`ai contacta din cand in cand
giurgiu gheorghe: multumesc la fel
Zzzz MasterZ: sa va tin la curent
giurgiu gheorghe: foarte bine

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic