joi, 11 septembrie 2008

sora mea are psoriazis in talpi si de doua luni de cand foloseste ceaiul d-voastra talpile i s-au curatat in proportie de 80%

Domnule Giurgiu,
Ma numesc R.V. si v-am sunat zilele astea in legatura cu ceaiul
antistres. Mi-ati spus sa va scriu pentru ca sa imi trimiteti o carte
legata de starile de panica, stari depresive.
Ieri am pus comanda la posta si sper din tot sufletul ca acest ceai sa ma
ajute.
Nu am reusit sa va spun prea mult la telefon. Aceste stari s-au
intensificat la un an dupa moartea tatalui meu. Ma sperii foarte usor....e
ca un "bulgare de zapada"... dupa ce ma sperii toate se intensifica pana
ajung la panica, palpitatii, senzatii de sufocare, tremuraturi, slabiri,
toate astea se termina cu o stare de deznadejde ca nu pot sa scap de
aceste stari. Sunt negativsta si ma tem sa nu se intample ceva cu cei
dragi.
Stiu ca trebuie sa imi schimb modul de a gandi si in ultima vreme sunt
putin mai bine, dar as vrea sa ma mai ajut de ceva de  aceea am apelat la
ceaiul d-voastra. Sora mea are psoriazis in talpi si de doua luni de cand
foloseste ceaiul d-voastra talpile i s-au curatat in proportie de 80%.Ma
tem sa nu ma imbolnavesc, asta e una dintre temerile majore pe care le am.
Sunt profesoara si am suficiente date de psihologie, stiu ca aceste stari
sunt de natura emotionala si nu am dupa ce sa ma duc la psihiatru. Acesta
doar ti-ar pune o eticheta si te-ar infunda cu chimicale, nu vreau asta.
Tot timpul am cautat sa folosesc vitamine, tratament homeopat, ceaiuri de
sunatoare, hamei, tei. Dar, sincer as vrea sa scap definitiv de aceste
probleme. Ma gandesc ca voi ramane cu o sensibilitate aparte pentru ca
sunt genul de om care ma consum, dar nu mai vreau sa trec prin starile si
simptomele astea. De multe ori starea de descurajare care ma cuprinde vine
din faptul ca am un disconfort fizic, nu ma simt bine si atunci nu stiu
stiu ce e cu mine si incep sa ma sperii si din nou intru in cercul vicios
de care v-am spus. Mi-am facut analizele de nenumarate ori si au iesit
bine, doar ca ma comport ca un om bolnav si ma tem ca aceste stari sa nu
imi afecteze organele interne: inima, pancreasul, stomacul....
Sper din toata inima ca acest ceai sa ma ajute, problemele mele sunt vechi
si probabil ca trebuie sa il iau un timp indelungat, dar asa cum sora mea
se simte mai bine folosind ceaiul d-voastra pt psoriazis, sper sa ma simt
si eu.
M-ati incuraja foarte mult daca mi-ati spune ca a dat rezultate la
persoanele care l-au folosit.
Va multumesc pt bunavointa si va doresc o zi buna...
R. V.....

Buna ziua
Cartea de care am vorbit se numeste :
VINDECA
stresul,anxietatea si depresia fara medicamente si fara psihanaliza

este scrisa de DAVID SERVAN-SCHREIBER

Am vorbit la editura care a scos-o si mi-a spus ca s-a epuizat, insa dupa data de 20 septembrie vor mai scoate si va pot cumpara atunci

cand primim banii expediem plantele
cu stima
Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic