joi, 4 septembrie 2008

n ultima decada a lui august am fost la Sovata. Am urmat un tratament cu acoperiri cu namol si bai

Buna ziua. In ultima decada a lui august am fost la Sovata. Am urmat un
tratament cu acoperiri cu namol si bai la indicatia dnei dr. Susana
Pretorian. De la dumneaei am procurat ceai DENIPLANT pentru 4 luni. Beau
deja de 5 zile. Nu folosesc nici unguentul Dermovate, nici spray-ul "meu
preferat" Skin Cap. Este adevarat ca atatea placi cate am acuma nu am avut
niciodata, dar, se pare ca au o coaja care banuiesc ca e vorba de
"uscare".
Deocamdata Va multumesc pentru ceai, Va doresc multa sanatate si mie de
asemenea. Este o boala care te jeneaza, te streseaza, te face sa te
feresti
de oameni, tot asa cum se feresc si ei cand dau cu ochii de trine. Am
patit-o la Sovata. Toata speranta e in ceaiul Deniplant. Cu tot respectul,
Albina Dumbraveanu, Chisinau.

Buna seara
in mod normal daca organismul raspunde la tratament cojile chiar daca se formeaza , ele trebuie sa fie din ce in ce mai subtiri si sa desprein da cat mai usor. Acesta este primul semn pozitiv.
Si faptul ca rezistati fara unguente iar e benefic
Intrati pe forum in legatura cu ceilalti care folosesc acum Deniplant

Cu stima
giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic