duminică, 28 septembrie 2008

solicit restituirea banilor

Show Recent Messages (F3)

MasterXP appears to be offline and will receive your messages after signing in. You can also send a message to MasterXP's mobile device.
Send an SMS Message (Ctrl+T)

MasterXP: Sper ca de data asta veti accepta restituirea banilor pentru ultimul pachetel nedesfacut - dupa cum am stabilit... Sper ca va aduceti aminte ca fetitei de 10 ani nu i-a priit tratamentul; v-am mai scris si mi-ati spus ca veti rambursa contravaloarea celuilalt pachetel - daca nu va fi inceput... Eu am creat o mica "confectie" dintr-o cutie de siringi de unica folosinta pt a nu se deteriora plastica!!! Ati refuzat persoana respectiva... Deci cum vreti sa facem pt a primi banii de pe pachetul nefolosit ??? Credeam ca mai sunt oameni corecti... da' pe internet asa e...
giurgiu gheorghe: Buna ziua
giurgiu gheorghe: imi pare rau pentru situatia creata, insa persoana respectiva nu a stiut sa-mi spuna despre ce e vorba. Mi-a spus ca cineva din italia mi-a trimis sa cumpar eu ceva , ori eu nu am comandat nimic la cineva din italia. Nu mi=-a spus ca este vorba despre ceaiul Deniplant , despre care am vorbit.
giurgiu gheorghe: Daca am spsu ca voi restitui banii pentru cutia neinceputa asa va fi, insa pentru acest lucru sa stiti ca este nevoie de cateva formalitati, pentru a putea opera in contabilitate scaderea banilor. Este nevoie de un proces verbal care trebuie completat si semnat de catre persoana bolnava. asa este scris si pe internet la GRANTIA DENIPLANT http://www.deniplant.ro/garantia-deniplant.htm
giurgiu gheorghe: Va rog sa cititi cu atentie care sunt conditiile de restituire stipulate acolo. scrie clar ca nu se accepta restituirea prin posta sau altor persoane si daca termenul de 45 zile a fost depasit.
giurgiu gheorghe: Inca o data imi amintesc ca am spus de restituire, insa v-as ruga sa respectam regulile scrise acolo pentru ca asa cum am spus la restituirea banilor eu trebuie sa am un document justificativ in contabilitate si acest document este procesul verbal de restituire si primire a banilor de catre persoana care a folosit produsul sau reprezentatul ei legal cummeste cazul fetitei care are 10 ani.
giurgiu gheorghe: Vom face o exceptie primind data restituirii avand in vedere ca sunteti in italia, si de aceea cand veti putea veni in romania , va rog sa treceti pe la biroul Deniplant pentru intocmirea formalitatilor.
giurgiu gheorghe: Inca o data eu nu am stiut despre ce e vorba cand a venit peroana respectiva la mine, de aceea nici nu am desfacut pachetul trimis. Nu mi-a spus din partea cui vine si despre ce este vorba. Daca stiam despre ce e vorba i-as fi explicat ce trebuie facut
giurgiu gheorghe: Si pentru a da dovada de transparenta totala si nu ne ascundem in spatele cuvintelor, acest mesaj va fi facut public pe blog, asa cum ati vazut ca scrie cand accesati adresa mea de messenger.

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic