vineri, 19 septembrie 2008

eu am psoriazis la baza capului..

L..F: buna ziua
L..F: nici eu nu prea pot vb acum
giurgiu gheorghe: buna seara
L..F: doream niste info despre tratementul ptr psoriazis
L..F: asa seara
giurgiu gheorghe: www.deniplant.ro
L..F: ok
L..F: eu pot face transferu instant
L..F: am card pe ING
L..F: si am home bank
giurgiu gheorghe: nu inteleg
giurgiu gheorghe: da ordin de plata
L..F: pot tirmite banii ptr tratament in orice moment
giurgiu gheorghe: sigur
L..F: pai acolo nu scria ca pot trimite bani intr-un cont?
giurgiu gheorghe: dupa efectuarea tranzactiei ne trimiteti un email cu adresa unde trebuyie sa ajunga coletul
giurgiu gheorghe: de unse sunteti
L..F: din galati
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
giurgiu gheorghe: aici scrie si contul
L..F: ok
L..F: dumneavoastra cand va puteti controla contul
L..F: daca aveti ceva in el
L..F: doar la banca?
L..F: sau si la ATM?
giurgiu gheorghe: nu am internet bank
L..F: ok
L..F: bine..ma voi duce eu la banca
giurgiu gheorghe: cand se trimite e-mailul
L..F: si fac cum vreti....
L..F: eu am psoriazis la baza capului..
giurgiu gheorghe: da
L..F: mai stiti pe cineva care s-a vindecat cu o problema asemanatoare cu a mea?
L..F: sunt momente cand zic ca imi dispar.e.si sunt momente cand e mai grav...nu stiu care e cauza...
giurgiu gheorghe: intrati pe forum si discutati cu cei care folosesc acum s-au sau vindecat
L..F: aa
L..F: ok
L..F: am intrat
L..F: am ctit
L..F: am vazut
L..F: vroiam sa va si intreb
giurgiu gheorghe: sigur
L..F: daca nu e prea mare deranjul ca va scriu
giurgiu gheorghe: nici o porblema
L..F:
L..F: bun
L..F: de acum cred ca voi lasa toata treaba pe luni
L..F: va multumesc
giurgiu gheorghe: oricum tranzactia se face luni
giurgiu gheorghe: cu placere
L..F: da
L..F: o seara buna
giurgiu gheorghe: multumesc la fel

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic