duminică, 13 aprilie 2008

o prietena de a mea are la randul ei o colega cu psoriasiz

Show Recent Messages (F3)

D.H.: buna seara
giurgiu gheorghe: buna seara
D.H.: am trimis prin posta banii / ceai
D.H.: joi dupa-amiaza
D.H.: vas rog
D.H.: daca puteti
D.H.: sa verificati la casuta postala
giurgiu gheorghe: nu au ajuns
giurgiu gheorghe: ati trimis mandat postal
giurgiu gheorghe: sau electronic
D.H.: postal
giurgiu gheorghe: dureaza 3-4 zile pana ajung
D.H.: termin programul dupa 17
D.H.: si bancile sunt inchise
giurgiu gheorghe: cand ii primim maxim a doua zi pleca coletul de la noi
D.H.: de obicei
D.H.: multumesc frumos
giurgiu gheorghe: cu placere
D.H.: ca am ramas fara rezerve
D.H.: si deja incepe sa se simta
giurgiu gheorghe: puteti sa luati pentru o luna in plus sa aveti de siguranta
D.H.: in principiu pot vorbi cu o farmacista din Iasi
D.H.: sa facem comanda pentru ceai prin farmacie
giurgiu gheorghe: nici o problema
giurgiu gheorghe: la noi cand ajung banii trimitem oricui
D.H.: ce ar trebui sa-i dau ca date de contact / comanda?
giurgiu gheorghe: Cum am spus
giurgiu gheorghe: banii se trimit pe adresa GIURGIU GHEORGHE oficiul POSTAL PIPERA PC 1 LOC VOLUNTARI ilfov COD 077191
giurgiu gheorghe: can ii primim expediem ceaiul cui ne-a trimis banii
D.H.: aha, doar ca daca nu e persoana fizica, puneti in colet si factura + chitanta
giurgiu gheorghe: sigur
D.H.: am inteles
giurgiu gheorghe: daca este nevoie putem trimite si factura
D.H.: pai sigur ca va avea nevoie, ca trebuie sa o inregistreze in contabilitate
giurgiu gheorghe: cum am spus putem trimite
D.H.: mai aveti vesti de intalnire de la Iasi?
giurgiu gheorghe: nu
D.H.: poate totusi se va organiza
giurgiu gheorghe: nu stiu in ce masura se va materializa
D.H.: ar fi foarte bine venita!
giurgiu gheorghe: stiu dar la noi lumea nu intelege acest lucru
D.H.: este un paradox la noi la romani
D.H.: lipsa asta de comunicare
giurgiu gheorghe: stiu
D.H.: cu toate ca e asa mare nevoie
giurgiu gheorghe: noi stim numai sa ne vaitam
giurgiu gheorghe: cine nu realizeaza ca si aspectul psihologic joaca un rol in acest tratament are de pierdut
D.H.: eu stiu ca romanii pot fi foarte buni intrepinzatori, nu inteleg insa ce-i poate stimula cu adevarat
giurgiu gheorghe: eu am discutat direct cu cei de la acel sanatoriu pentru o colaborare si nu am gasit deschidere
D.H.: eu cunosc si pacienti si medici interesati sa auda de tratamente noi
D.H.: mai mult sau mai putin traditionale
giurgiu gheorghe: e bine acest lucru
giurgiu gheorghe: eu am discutat cu doi medici din iasi si nu a iesit nimic
D.H.: o prietena de a mea are la randul ei o colega cu psoriasiz
giurgiu gheorghe: ba unul vorbeste si urat despre mine pe un forum
D.H.: a facut hepatita toxica dupa metrotrexat
giurgiu gheorghe: sunt convins
D.H.: pacat ca oamenii nu pricep
giurgiu gheorghe: daca nu a citit prospectul
D.H.: ce este important
D.H.: am citit pe forum ..ii recomandati cuiva niste link-uri
D.H.: sa vada cam ce inseamna psoriazis
giurgiu gheorghe: sigur e u nu ma feresc de concurenta
D.H.: ei bine, am vazut interferenta psoriazisului cu infectiile streptococice
giurgiu gheorghe: pentru ca nu exista fata de Deniplant
giurgiu gheorghe: atata timp cat in psoriazis este implicat sistemul imunitar care este scazut sub un anumit prag , este si normal sa apara probleme de tot felul
D.H.: da concurenta vis-a-vis de tratarea reala a bolii nu prea am vazut pe nicaieri
giurgiu gheorghe: pai asta spun si eu
giurgiu gheorghe: povesti sunt peste tot
D.H.: auzisem si varianta ca sistemul imunitar este hiperactiv la psoriazici
giurgiu gheorghe: sunt fele de fel de teorii
giurgiu gheorghe: iclusiv cea cu mutatia genetica
D.H.: si de aceea se recomanda metrotrexat ...sa ii scada imunitatea si sa nu mai produca substante autoimune care produc eruptiile
giurgiu gheorghe: fiecare isi da cu parerea
giurgiu gheorghe: da si de aceea nu se rezolva
giurgiu gheorghe: ba mai mult strica
giurgiu gheorghe: e aiurea
D.H.: sigur ca strica! nu e o solutie
D.H.: e impotriva vietii celulare
giurgiu gheorghe: au vazut ca la anumiti bacienti exista un moment cand organismul raspunde aiurea si pare ca merge bine
giurgiu gheorghe: si de aici ei dau asa ceva
giurgiu gheorghe: daca ar avea ei boala nu ar lua
giurgiu gheorghe: nici cortizon macar
D.H.: ca le innebuneste tot lantul endocrin
giurgiu gheorghe: sigur
giurgiu gheorghe: si stricand intr-o parte strici in sapte mai tarziu
D.H.: zice mama ca de la 3 ani am pacatoasa asta de boala
giurgiu gheorghe: da e posibil
D.H.: si tot nu reusesc sa o patrund in esenta ei
giurgiu gheorghe: odata declansata daca nu se intervine unde trebuie , de geaba
D.H.: parca imi scapa ceva
D.H.: simt ca-s f aproape dar nu pot palpa ideea
D.H.: ideea ce sta la baza vindecarii
giurgiu gheorghe: pai daca a raspuns organismul la Deniplant nu trebuie sa iti mai faci griji
D.H.: trebuie sa fie ceva super simplu.. la indemana tuturor
D.H.: da a raspuns neastepta de bine
giurgiu gheorghe: atunci care e problema
D.H.: simt ca raspunsul e undeva in trecut
D.H.: in radacini
D.H.: la 3 ani , imposibil ca stresul sa declanseze boala
giurgiu gheorghe: nu, exista predispozitia erediatara care s-a transmis
giurgiu gheorghe: si daca a gasit terenul slab s-a declansat
D.H.: nu stie nimeni din familie sa fi avut cineva o boala de acest fel
giurgiu gheorghe: se poate trransmite si la a 3 a sau a 4 a generatie
D.H.: din 4 frati , doar eu am
D.H.: mai aveti oferta / concursul pt. ceai?
giurgiu gheorghe: da cred ca da
giurgiu gheorghe: nu ma ocup personal de acest proiect
D.H.: ok, scuzati
giurgiu gheorghe: nici o problema
giurgiu gheorghe: verifica pe forum
giurgiu gheorghe: si trimite acolo
D.H.: am facut niste poze dupa I-a sapt. si dupa 4 sapt. de tratament
giurgiu gheorghe: le poti pune pe forum
D.H.: am vazut ca acolo se cere inregistrare video
giurgiu gheorghe: da, cred ca da
D.H.: daca gasesc unde sa le pun
D.H.: le pun oricum
giurgiu gheorghe: exista pe net un loc unde poti pune orice poze
giurgiu gheorghe: nu stiu adresa
giurgiu gheorghe: dar cred ca e trecuta pe forum
giurgiu gheorghe: si pui adresa
D.H.: da, am gasit o adresa
D.H.: dar intre tot pe link-ul cu deniplant
giurgiu gheorghe: pe serverul la deniplant nu mai exista loc
D.H.: aa, ok
giurgiu gheorghe: si de acea e bine sa puni numai link
giurgiu gheorghe: sau potri sa-ti faci un blog pe blogspot.com si le poti pune acolo
giurgiu gheorghe: cum este blogul http://deniplant.blogspot.com/
D.H.: multumesc
giurgiu gheorghe: cu placere

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic