duminică, 20 aprilie 2008

am folosit crema nidoflor in regiunea fetei timp de un an de zile!am facut o dependenta la cortizon de care nu mai pot scapa!

 ma numesc c. b.... si locuiesc in cluj-napoca!am urmarit pe net mai
 multe cazuri care le-ati vindecat!eu am o problema serioasa pe care nu
 stiu cum sa o rezolv!am folosit crema nidoflor in regiunea fetei timp de
 un an de zile!am facut o dependenta la cortizon de care nu mai pot
 scapa!am fost la 3-4dermatologi dar fara folos pt ca toti mi-au dat cam
 acelasi tratament cu creme pe baza de cortizon!acum nu mai folosesc nici o
 crema dar fata imi arata groaznic,cu pete rosii si un fel de descuamari!ce
 as putea face?ma puteti ajuta?daca da,va rog sa-mi trimiteti un
 raspuns!cum es putea beneficia de o progamare la d-voastra sau la un medic
 de-al d-voastra care se afla mai aproape de cluj?va multumesc anticipat si
 astept raspuns!


Buna dimineata
In primul rand eu nu sunt medic, deci nu pot acorda programari si consultatii. Eu nu am medici care sa lucreze pentru mine.
Medicii sunt aceia care va pot sfatui ce medicamente sa luati sau nu.Ei au pregatirea necesara pentru acest lucru.

In al doilea rand nu eu am vindecat cazurile de care amintiti.
Eu sunt producator de ceaiuri medicinale. Ceaiul Deniplant sau ceaiul Imuniplant au facut ca cei de care vorbiti sa-si rezolve problemele.

Asadar, daca doriti sa stam de vorba si sa avem o discutie pe tema acestor ceaiuri se poate. Ma puteti gasi la biroul din Bucuresti -Sos Pantelimon nr 258, in fiecare vineri intre orele 14 si 16
Daca nu puteti ajunge, ne puteti trimite banii si cand ii primim expediem prin posta plantele cu modalitatea de preparare si administrare.

In al treilea rand, daca intrati pe forumul nostru de la adresa www.psoriazis-deniplant.myforum.ro veti putea discuta cu cei care au folosit si folosesc in prezent produsele noastre, inclusiv veti gasi un caz asemanator.

cu stima
Giurgiu Gheorghe

Ps. Eventual, poate puteti sa faceti si cateva fotografii pentru a le pune pe forum sa vada si ceilalti ce patesc daca folosesc preparatele cu cortizon, pentru ca de multe ori din greselile altora invatam multe.
http://psoriazis-deniplant.myforum.ro/dermatita-seboreica-vt776.html
 

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic