duminică, 13 aprilie 2008

Daca ar avea putina minte ar stii ca nu orice tratament este folositor pentru toti, fiecare om e diferit, putem doar sa incercam.

Buna Ziua
 
  Am citit mesajele de pe forum, unii oameni sunt chiar ridicoli, daca au
 facut tot felul de tratamente timp de 10 - 20 de ani si nu au dat nici
 un rezultat sunt sigura ca nu au mers la farmacie sa isi ceara banii
 inapoi. Daca ar avea putina minte ar stii ca nu orice trataemnt este
 folositor pentru toti, fiecare om e diferit, putem doar sa incercam.

  Cu acesti nevi eu sunt foarte nedumerita, de obicei sunt insotiti de
 niste probleme foarte serioase la nivelul sitemului nervos,osos
 etc,retardare mintala, spina bifida niste complicatii groaznice eu nu am
 nici o astfel de probleme, la mine se prezinta ca forma undei palme de
 culoare mai inchisa putin decat tenul si este asa ca o coaja de
 portocale este mai 'tare' decat pielea normala, dar la biopsie sa
 confirmat ca sunt nevi

  De aceea ma gandesc sa folosesc ceaiul , nevii si psoriasis-ul sunt
 niste boli ce apar la nivel embrionar din cate am inteles si poluarea
 aditivii etc nu ajuta deloc

  Nico.

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic