luni, 7 aprilie 2008

ceaiul sa stiti ca pot sa-l beau si neindulcit

Show Recent Messages (F3)

Mirela appears to be offline and will receive your messages after signing in. You can also send a message to Mirela's mobile device.
Send an SMS Message (Ctrl+T)

Mirela: buna dimineata si bine v-am gasit
giurgiu gheorghe: buna dimineata
giurgiu gheorghe: ai ceva sa-mi spui?
Mirela: v-am scis si pe e-mail
giurgiu gheorghe: cand
Mirela: dar intre timp am descoperit "America"
Mirela: vineri
giurgiu gheorghe: primesc foarte multe mesaje
Mirela: am reusit sa manc si lamaia
giurgiu gheorghe: despre ce e vorba
Mirela: initial am fiert ceaiul in ceva mai mic si nu avea cum sa fiarba decat intr-un timp foartemare
Mirela: am zis ca nu il poti fierbe foarte mult
giurgiu gheorghe: se poate fierbe intr-un vas de 1,5 litri
giurgiu gheorghe: se fierbe pana raman 750ml
Mirela: mai intrebam daca este neaparat necesar sa mananc lamaia
Mirela: da am reusit
giurgiu gheorghe: e bine
Mirela: am reusi sa mananc si lamaia
giurgiu gheorghe: foarte bine
giurgiu gheorghe: nu e mare lucru
Mirela: cu un pic de miere este chiar foarte buna
giurgiu gheorghe: sigur
Mirela: intrebam deasemenea cand scot lamaia
giurgiu gheorghe: dimineata
Mirela: imediat dupa ce am luat-o dupa foc sau tot dimineata
Mirela: am inteles
giurgiu gheorghe: dimineata
Mirela: ceaiul sa stiti ca pot sa-l beau si neindulcit
giurgiu gheorghe: nu e nici o problema
giurgiu gheorghe: sa va placa sa fie bun la gust
Mirela: sunt obisnuita cu ceaiuri de plante neindulcite
giurgiu gheorghe: foarte bine
Mirela: este acrisor (normal de la lamie)
giurgiu gheorghe: da
Mirela: oricum sunt cu sticluta dupa mine
giurgiu gheorghe: asa e bine
Mirela: dar pot sa mai beau intre timp si alte ceaiuri?
giurgiu gheorghe: sigur nu e nici o restrictie
giurgiu gheorghe: dar sa nu aiba chimicale in ele
Mirela: nu,tot de plante
giurgiu gheorghe: sunt unele care au substante chimice pentru indulcire si colorare
giurgiu gheorghe: eu am preferat sa il fac cu lamaie de cat sa pun fel de fel de chimicale in el
giurgiu gheorghe: bine , mai e ceva ca trebuie sa raspund si la alte mesaje
Mirela: nu multumesc frumos
giurgiu gheorghe: cu placere
giurgiu gheorghe: o zi buna
Mirela: o zi buna si o saptamana si mai buna

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic