duminică, 13 aprilie 2008

eu am hotarit continui tratamentul cu Deniplant

later more: Sint Anton de la rm valcea doresc sa va intreb urmatorea chestiune ,in privinta ceaiului pt psoriazis .Am trecut in a doua luna de cind fac acest tratament cu ceiul respecti, daca la inceput a dat rezultate spectaculoase,adica reducind-use marimea si respectiv mancarimea plagilor de psoriazis .acum mi se pare ca aceasta evolutie in bine a stagnat .intrbarea pot lua in continuare acest ceai? pot face aceasta cura cu ceaiul cu rezultate pe mai tirziu ,repectiv 5-6luni ?
giurgiu gheorghe: buna seara
giurgiu gheorghe: daca in prima luna ati observat imbunatariri, inseamna ca iorganismul a raspuns la acest tratament
later more: va salut imi pare bine sa discut cu domnia voastra
later more: deci continui mai ales ca am incredere
giurgiu gheorghe: daca cititi pe forum ce scriu ceilalati pacienti care folosesc veti vedea ca la unii a mers foarte bine de la inceput, la altii a mers mai greu
giurgiu gheorghe: dumnevaostra hotarati daca continuati sau nu
later more: eu am hotarit continui
giurgiu gheorghe: revin FORUMUL de asta a fost creat
giurgiu gheorghe: pentru a discuta unii cu altii
later more: mai ales ca dumneavoastra ati inteles din documentele ce vi le-am trimis ca amo situatie familialaq mai deosebita
giurgiu gheorghe: puteti lua pe cate luni doriti
later more: si mi-ati facut acea reducere se vede ca sinteti un om cu suflet si va pasa de semeni dumnevoatra
later more: eu multumesc sa va dea Domnul sanatate maxima
giurgiu gheorghe: sigur, de acea exista si GARANTIA DENIPLANT si PROGRAMUL SOCIAL
giurgiu gheorghe: si dumneavasotra la fel
later more: ASI DORI SA VA CUNOSC PERSONAL DEORECE EU ASA CUM SINT PENSIONAR CU PENSIE CU COPIL CU HANDICAP SEVER MA IMPLIC FOARTTE TARE INTRU-N O.N.G DIN VALCEA SI MA DEDIC ACESTOR COPII DE MULT TIMP
giurgiu gheorghe: sigur, nici o problema din partea mea
later more: INCA O DATA O SEARA EXTTRAORDINAR DE REUSITA SANTATE ATIT DOMNIEI VOASTE CIT SI FAMILEI
giurgiu gheorghe: multumesc la fel
giurgiu gheorghe: o seara buna

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic