luni, 29 februarie 2016

m-am imbolnavit de psoriazis,


la finele anului trecut m-am imbolnavit de psoriazis,poate l-am avut mai demult,dar fiind la coate nu i-am dat importanta.
am inceput tratamentul prescris de un dermatolog cu unguenturi pe baza
de hidrocortizon si vitamina A si E,dar in loc sa mearga spre bine m-am
umplut.
fiind la fiul meu in America,el a intrat pe internet si asa am aflat de ceaiul
Deniplant si altele tratamente asociative la Sovata<Calimanesti,etc.
acum sunt la Sovata,ceaiul il beau deja de 3 saptamani si vreau sa va spun ca dupa 5 zile de impachetari in namol si bai sarate ma simt deja mai bine.
am 65 de ani,nu stiu ca cineva din stramosii mei sa fi avut psoriazis dar am avut functii de conducere 30 de ani,am si un temperament coleric.
sper sa ajung sa va scriu :am suferit de psoriazis.
referitor la gustul ceaiului sau al lamaiei:care tratament se face din placere?! il faci pentruca iti doresti sa fi sanatos.


asa este , pentru a ne rezolva o problema uneori este necesar sa facem ce trebuie nu ce ne place.
De multe ori ma gandeam ca omul este o masinarie nu atat de performanta.
Ea are nevoie in permanata de combustibil (hrana) pentru a putea functiona.
Sunt convins ca multi dintre noi ar dori sa poata manca o singura data pe zi sau chiar o data la doua trei zile. Ei bine , ati vazut ca in mod normal acest lucru nu prea este posibil.
Asa si in cazul celor cu psoriazis. Pana acum ei trebuia sa-si unga ranile o data sau chiar de doua ori pe zi, pentru a supravietui .
Acum,cand exista Deniplant care trebuie baut zilnic tot nu e bine. Poate peste cativa ani se va ajunge sa inghitim cate o pastila Deniplant si sa fie bine.

In alta ordine de idei , revenind la domnul Vlad, iata ca si americanii sunt neputinciosi in rezolvarea psoriazisului si pana la urma Statiunea SOVATA si Deniplant se vor dovedi a fi solutia salvatoare pentru multi bolnavi de psoriazis.
Ma bucur ca ne-ati impartasit impresiile dumneavoastra , si va doresc numai sanatate si sa ne tineti la curent cu evolutia.
_________________
www.deniplant.ro
www.imuniplant.ro
www.alergiplant.ro
www.deniplant.ro/deniplant_kids.htm

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic