luni, 22 februarie 2016

Caine cu picioarelze din spate paralizate


Buna dimineata

Din intamplare am dat aseara peste mesajul dvs pe internet … din 2013 parca.

Am si eu un caine , cam batran , are peste 10 ani , iar de ieri nu mai paote merge cu picioarele din spate , e paralizat se pare .

Se cam chiunuia de cateva luni , il dureau , de-abia mai mergea … si de ieri nu mai paote .

Am citit despre mesajul dvs : ma puteti ajuta cu preparatul dvs minune ?

Multumesc mult ,

A.....

Pitesti

Buna ziua
Detalii despre preparatul cu care mi-am vindecat eu catelul, gasiti cautand pe internet Polenoplasmin sau intrand pe site-ul nostru la www.deniplant.ro si de acolo cautati polenoplasmin.
Sau direct la http://www.deniplant.ro/polenoplasmin_compozitie.htm

Daca doriti sa cumparati produsul de la noi , sunati-ne la 0744827881
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Buna dimineata

As dori sa-mi trimiteti si mie aceste doze de Polenoplasmin, dar va rog sa-mi spuneti cat costa  si cate doze sa-i dau pe zi.

La moment catelul a primit tratament de la medic ,  2 injectii si apoi pastile de Rheumocalm , evolutia a fost buna, se ridica ,dar merge leganat , mai cade, dar are si momente cand nu se mai paote ridica (cred ca este de vina si timpul , ca este destul de frig , iar el este caine de curte).

De mancat , cand mananca , cand nu … are momente , cand de-abia putem sai dam pastilele.

As dori sa incercam si cu produsul dvs ,

Multumesc ,

A....

Pitesti


Buna ziua
24 de doze costa 200 lei
Se administrează cate una pe zi.
Daca nu mănâncă încercați întâi cu smantana pe laviță. Daca vedeti ca el se linge pt a fi curat atunci puneti continutul capsule in smantana si apoi pe labuta
Eu asa am procedat.
Pentru a va trimite preparatul este necesar sa ne trimiteți banii prin posta si când ii primim va expediem pachetul tot cu posta.
Adresa unde se trimit banii este
GIURGIU GHEORGHE
OFICIUL POSTAL PIPERA (VOLUNTARI)
JUD ILFOV COD 077191
După trimiterea banilor ne scrieti un email cu adresa de posta unde sa trimitem pachetul
Alte detalii la 0744827881
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Aveti cumva si un cont in care sa depun banii ?

Transportul cat costa ?

Buna ziua
Nu avem cont.
Folosim numai posta romana.
Taxele postale sunt suportate de noi.
La noi trebui sa ajungă 200 lei si  la ridicarea pachetului nu plătiți nimic.
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Daca pun banii azi , pot sa va trimit pe mail un scan dupa chitanta iar maine dvs sa puneti coletul ?

Stiti cumva cate zile face coletul pe drum ?

Pt ca eu vineri nu mai sunt in localitate , in Pitesti.

Buna ziua
Daca îmi trimiteți copia de pe mandat astazi voi încerca sa pun pachetul la posta tot astazi si in mod normal in 3-4zile ar trebui sa ajungă
Gheorghe Giurgiu

Adresa de expeditie este :
......
Jud Arges

Cod postal 117805

Va multumesc

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic