luni, 20 iulie 2015

cateii care paralizeaza de picioarele din spate.

Am citit pe un forum ca aveti un preparat bun pentru cateii care paralizeaza de picioarele din spate.
Am si un caine care a mai avut o recidiva in iarna si i-am dat Arthrovet si si-a revenit, il ajutam cu un fular trecut pe sub burta sa urce scarile. Astazi a inceput iar sa dea semne rele. Nu mai poate sa mearga cu picioarele din spate si cred ca il doare ceva ca plange. Are 12 ani, e talie medie, nu e gras, ca e mofturos la mancare.
Imi puteti trimite si mie reteta ca sa-l vindec ca tare mi-e mila de el cand vad ca sufera. Trebuie sa il pun pe picioare caci este f.curat, nu face in casa si trebuie sa-l duc afara, stau la bloc, la etajul 1.
Va multumesc anticipat !

Buna ziua
Detalii despre preparatul cu care mi-am vindecat eu catelul gasiti la
http://www.deniplant.ro/polenoplasmin_compozitie.htm
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic