vineri, 24 ianuarie 2014

un caniche imperial in varsta de 15 ani si nu-si mai poate folosi picioarele din spate

Buna seara,
Ma scuzati dar eu acum am gasit pe internet sfatul dvs..Am si eu un caniche imperial in varsta de 15 ani si nu-si mai poate folosi picioarele din spate, am inteles ca dvs. ati remediat o asemenea problema la cainele dvs. cu un preparat din plante. Ma puteti ajuta cumva  sa ameliorez boala catelului meu? Am fost cu el la doctor si i-am spus de problema, iar el a zis ca sufera cu rinichii si ficatul da semne de oboseala, i-a facut mai multe injectii si i-a prescris mecopar pentru vitamine, dar eu cred ca are ceva cu coloana. In urma cu 2 luni a suferit o operatie de inlaturare a testicolelor deoarece dezvoltase o tumora.. .
Va multumesc  anticipat.
 
 
 
Buna ziua
Da, au fost mai multe cazuri cu paralizii a picioarelor din spate sau din fata, rezolvate cu acest produs naturist(polenoplasmin) pe care l-am folosit si la cainele meu.
Completati fisa de mai jos di datine mai multe amanunte despre dumneavoastra pentru a stabili cum va putem ajuta.
Cu stima
Gheorghe Giurgiu
0744827881
http://www.deniplant.ro/polenoplasmin.htm

Nume catel
Rasa
Varsta
Greutatea
Tinut in curte sau la bloc
Daca are fisa medicala cu vaccinuri la zi
Istoric boli anterioare
Diagnostic actual pus de un medic veterinar
Cand s-a declansat boala prezenta, brusc sau treptat
Tratamente urmate pt aceasta
Simptome actuale(paralizie completa sau partiala, mers deplasat, etc)
Daca are puncte dureroase sau sensibile de-a lungul coloanei vertebrale sau in alte locuri.
Daca mananca
Daca are diaree
Daca are febra
Daca raspunde la stimuli, intepaturi, mangaieri
Alte observatii netrecute mai sus


Urmariera evolutiei bolii
Cand a inceput tratamentul naturist
Cate doze pe zi
Cand a facut prima miscare a membrelor paralizate (dupa cate doze)
Cand s-a ridicat in picioare
Daca are jena la mers
Cand si-a revenit complet
Alte observatii legate de sanatatea lui.

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic