joi, 13 decembrie 2012

tratamentul cu Deniplant pentru psoriazis

Buna ziua, Numele meu este R...D....., am 30 de ani si sunt din Curtea de Arges. Dupa cum am spus in titlul mail-ului as dori sa incep tratamentul cu Deniplant pentru psoriazis. Inteleg, din ceea ce am citit pe site, ca se poate ridica numai de la biroul dumneavoastra din Bucuresti. Din pacate nu pot ajunge personal din cauza serviciului dar am prieteni in Bucuresti care ar putea ridica ceaiul. Imi puteti spune va rog cand se pot prezenta la dumneavoastra? ................................................................................................................................. Buna ziua Eu sunt la birou pe data de 04.01.13 intre orele 12-16 - Cu stima, Gheorghe Giurgiu www.deniplant.ro

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic