vineri, 14 decembrie 2012

sunt bolnava de psoriazis

Nume: n.. Adresa Email: h..........a@yahoo.com Subiect: sunt bolnava de psoriazis Mesaj: va rog din suflet ajutatima si pe mine...de 7 ani am psoriazis si am ajuns in punctul in care nu mai vreau sa traiesc. Am 29 de ani si simt ca sunt o leproasa pentru toata lumea...toti mau dat la o parte si de asta nu mai vreau sa traiesc. nu are cine sa imi cumpere din Bucuresti ceaiul dvs ...cum sa fac? va implor ajutati-ma..sunteti ultima mea speranta..va rog din suflet ajuatati-ma ................................................................................................................................ Buna ziua Cum am precizat anterior, nu avem posibilitatea de a trimite prin posta plantele. Trimiteti pe cineva sa vi le ia daca nu puteti ajunge - Cu stima, Gheorghe Giurgiu www.deniplant.ro ................................................................................................................................ dar nu se poate sa le trimiteti prin curierat...platesc eu tot...va trimit bani cand imi ziceti...va rog din suflet nu am cum sa mil cumpar si mi-a iesit pe tot corpul bubele...nu am nici o cunostinta care sa fie din bucuresti...credeti-ma sunt disperata..nu stiu ce sa mai fac.. dvs ati fost la fel ca mine de ce nu vreti sa ma ajutati? .................................................................................................................................... Pe data de 04.01.13 intre orele 12-16 eu sunt la biroul din bucuresti si distribui plantele pentru psoriazis . eu vin la Bucuresti special pentru acest lucru o data la 4 saptamani.

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic