luni, 3 ianuarie 2011

sunt si eu la inceput de cale(ma refer la ceaiul deniplant

buna seara dle. Giurgiu!
sunt si eu la inceput de cale(ma refer la ceaiul deniplant). as vrea sa va intreb, daca exista un raspuns : care sunt de obicei oamenii la care ceaiul nu a dat rezultate, adica de ce depinde? tare sper sa nu fiu din rindul lor, 15% e putin, dar totusi... eu am psoriasis de trei ani, insa anul acesta dupa ce am nascut s-a cam agravat, poate nu e acesta motivu, nu stiu ce sa zic... sper din tot sufletu sa ma fac ca altadata...
va multumesc!

eu nu sunt medic si nu am facut o statistictica medicala
stiu doar ca un anumit procent din cei care au folosit ceaiul nu au avut rezultate
In general in prima luna maxim a doua se paote vedea daca organismul raspunde sau nu
primele semne ar fi ca acele coji sa se subtie din grosime, sa se desprinda mai usor sa cada ca o matreata mai mare.

intrati pe forum sau blog si vedeti ce au spus ceilalti pacienti care au folosit acest ceai.

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic