vineri, 28 ianuarie 2011

ceaaiul dvs cat trebuie consumat in cazul unui psoriazis de 4 ani?

mihaita_misu appears to be offline and will receive your messages after signing in. You can also send a message to mihaita_misu's mobile phone.
Send an SMS Message (Ctrl+T)

mihaita_misu: buna seara.
mihaita_misu: sunt din rm valcea
mihaita_misu: ceaaiul dvs cat trebuie consumat in cazul unui psoriazis de 4 ani?
giurgiu gheorghe: buna seara
giurgiu gheorghe: depinde de cum va raspunde organismul dv
mihaita_misu: dar mai am o intrebare daca nu va deranjez ,eu nu am diagnostic sigur de psoriazis
giurgiu gheorghe: eu nu sunt medic
giurgiu gheorghe: eu sunt agricultor
mihaita_misu: am consultat mai multi medici dermatologi si am ca diagnostice dermatita de contact,eczema palmara,si psoriazis
giurgiu gheorghe: cultiv si vand plante
mihaita_misu: ok multumesc
giurgiu gheorghe: cu placere
mihaita_misu is typing...
mihaita_misu: comanada se poate procura numai de la bucuresti din cate am inteles
giurgiu gheorghe: da numai de la birou
giurgiu gheorghe: vinerea intre orele 14-16
mihaita_misu: ok o sa vin si eu la dvs sa mi l procur
mihaita_misu is typing...
mihaita_misu: multumesc frumos oricum
giurgiu gheorghe: ok

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic