marți, 11 ianuarie 2011

as vrea sa va intreb ceva in legatura cu ceaiul deniplant

Ionut Bogdan: buna seara
Ionut Bogdan: deranjez?
giurgiu gheorghe: buna seara
Ionut Bogdan: as vrea sa va intreb ceva in legatura cu ceaiul deniplant daca se poate
giurgiu gheorghe: spuneti
Ionut Bogdan: am 8 luni de cand folosesc ceaiul dar dupa prima luna am loat un tratament timp de aproximativ 2 luni bineinteles in paralel cu ceaiul la care mi-au disparut pupitele dar dupa mi-au aparut din nou
Ionut Bogdan: ce parere aveti?
giurgiu gheorghe: Pentru a rezolva problema psoriazisului trebuie actionat in exclusivitate asupra cauzelor interne care produc acesta boala, fara unguente sau alte medicamente, fara regim alimentar.
giurgiu gheorghe: acestea din urma pot pacali , grabind rezolvarea la suprafata mai repede de cat intern
giurgiu gheorghe: cititi brosura scrisa de mine si veti vedea ca acolo unde foloseam unguente dispareau rapid, insa apareau la loc
Ionut Bogdan: inca ceva in legatura cu ceaiul
Ionut Bogdan: timp de aceste 8 luni am cautat pe site-ul dumneavostra numere de telefon id de mesenger, e-mail-uri de la persoanele bolnave si am luat legatura cu acestea
Ionut Bogdan: sa fac o aproximatie 15-20
giurgiu gheorghe: da
Ionut Bogdan: din toate aceste persoane nici una nu mi-a zis ca sa vindecat folosid ceaiul chiar si 5 6 ani
Ionut Bogdan: oare de ce
Ionut Bogdan: nici una nu respecte in deajuns formula ceaiului
giurgiu gheorghe: eu nu am de unde sa stiu cum raspunde organismul fiecaruia
giurgiu gheorghe: cine vede ca ii merge bine mai foloseste , cine nu
giurgiu gheorghe: nu
giurgiu gheorghe: fiecare e liber sa foloseasca produsul care ii ajuta
giurgiu gheorghe: si eu nu am ascuns ca au fost si bolnavi la care deniplant nu a ajutat
Ionut Bogdan: eu va inteleg nimeni nu este obligat sa cumpere ceaiul dar as vrea sa stiu si eu macar o singura persoana care sa vindecat cu asa ceva bine inteles inafar de dumneavostra daca chiar stiti pe cineva cxare si-a rezolvat pb definitiv
giurgiu gheorghe: daca intrati pe forum veti gasi pe cineva care afirma acest lucru
giurgiu gheorghe: Sotia s-a vindecat si totul NU
giurgiu gheorghe: si sotul
giurgiu gheorghe: avand amandoi aceeasi boala
giurgiu gheorghe: si folosind acelasi ceai
giurgiu gheorghe: pe blog gasiti ca a scris tatal unei fetite ca fiica sa s-a vindecat dupa nu stiu cate luni
Ionut Bogdan: intradevar aveti dreptate unele persoane au scris pe forum dar cand le-am contactat au avut alta parere si eu nu am gasit mesaje mai noi de 2007
giurgiu gheorghe: eu nu pot obliga pe cineva sa scrie sau nu pe forum
Ionut Bogdan: am gasit pe forum o persoana care scria ca e f bun ceaiul ca ii merge bn din fericire avea si numarul de telefon acolo am sunato iar raspunsul dansei era altul
giurgiu gheorghe: pe blog eu pun discutiile de pe messenger
giurgiu gheorghe: daca ati vorbit cu persoana respectiva inseamna ca ea exista si nu am scris eu mesajele
giurgiu gheorghe: de ce nu ati intrebat-o de ce a mintit
giurgiu gheorghe: dumneavoastra ati scris pe forum?
Ionut Bogdan: eu nu am scris
giurgiu gheorghe: forumul de acea este facut, ca fiecare sa-si spuna parerea acolo, fie buna fie rea
Ionut Bogdan: alta persoana stiti ce mia zis vb cu ea chiar aseara ca a fost data afara de acolo de catre dumneavostra si fica dumneavoastra
Ionut Bogdan: pt ca a avut o parere mai negativa
giurgiu gheorghe: daca cineva nu respecta regulile forumului este si normal sa fie data afara
Ionut Bogdan: asta e si normal
Ionut Bogdan: parerea lui negativa nu anseamna ca nu respecta regulile si isi expune punctul de vedere?
giurgiu gheorghe: inca o data, cine nu respecta regulile de buns simt , nu este bine venit
Ionut Bogdan: sa nu credeti ca eu critic acest ceai eu vb din ce am auzit
Ionut Bogdan: din cei care au folosit acest ceai 5 6 ani
Ionut Bogdan: nu cateva luni
giurgiu gheorghe: este un forum particular unde moderatorul poate invita si da afara pe oricine
giurgiu gheorghe: daca cineva a folosit 5-6 ani, insamna ca i-a facut bine, ca altfel nu dadea banii pe el
giurgiu gheorghe: cumparati un produs care nu va foloseste ?
Ionut Bogdan: da dar intr-un final a renuntat
Ionut Bogdan: cu boala inca nevindecata
giurgiu gheorghe: inca o data, este si normal sa fie oameni multumiti sau oameni nemultumiti
giurgiu gheorghe: nu sunt eu de vina ca organismul le raspunde pozitiv la unii si la altii nu
giurgiu gheorghe: fiecare poate trage concluzia care o doreste
Ionut Bogdan: nu va suparati pe mn ca va intreb bineinteles nu va fac eu pretul la ceai dar nu este cam mult 150 lei pt o luna?
giurgiu gheorghe: prefer sa nu comentez acest lucru
giurgiu gheorghe: pe forum am facut-o de mai multe ori
giurgiu gheorghe: gasiti acolo parerea mea
Ionut Bogdan: nici nu va cer asta doar am intrebat
giurgiu gheorghe: la spitalul colentina gasiti un program national unde puteti sa va tratati gratuit
Ionut Bogdan: momentan st in spania si nici cei de aici nu au in remediu la aceasta boala fiind o tara mult mai avansata romania
Ionut Bogdan: decat romania*
giurgiu gheorghe: dar unguente cred ca se gasesc
Ionut Bogdan: da
Ionut Bogdan: dar elea st doat pentru ameliorare
Ionut Bogdan: ca de de altfel orce tratament
Ionut Bogdan: ince ceva de data asta in legatura cu lamaia chiar nu am gasit acest raspuns
Ionut Bogdan: as vrea sa stiu si eu ce rol are?
giurgiu gheorghe: la mine a fost pentru gust
giurgiu gheorghe: au fost unii care au folosit-o altii nu
giurgiu gheorghe: am incercat cu mai multe fructe si m-am oprit la lamaie ca as mi-a placut
giurgiu gheorghe: una e sa bei o fiertura de plante in fiecare zi, alta este sa bei ceva placut
Ionut Bogdan: mie mi sa intamplat ca sa raman fara lamai chiar nu avema de unde sa iau seara si am facut fara si era chiar foarte bun sincer mi-a placut mai mult decat cu lamaie
giurgiu gheorghe: cineva din italia a tinut plante sub limba pentru ca asa i-a recomandat pretenul ei care lucra la un plafar de acolo
giurgiu gheorghe: cu am spus unora le-a placut cu, altora fara.
giurgiu gheorghe: eu am spus colo cum am facut eu
Ionut Bogdan: sa inteleg ca efectul e aceelas?
giurgiu gheorghe: de aici in colo fiecare procedeaza cum crede de cuviinta
giurgiu gheorghe: eu am spus fara regim
giurgiu gheorghe: insa daca mananci mai multe fructe poti avea mai multe vitamine care pot ajuta organismul
Ionut Bogdan: da asta asa este
Ionut Bogdan: deci lamaie nu asute in findecare sau sa aibe un rol la vindecare doar sa ii schimbe gustul la ceai?
Ionut Bogdan: ajuta*
giurgiu gheorghe: eu presupun ca ajuta
giurgiu gheorghe: dar depinde de organism
Ionut Bogdan: asta vroiam sa stiu
giurgiu gheorghe: am incercat si cu portocala, insa a avut un gust groaznic.
Ionut Bogdan: fructele fierte isi schimba gustul
giurgiu gheorghe: cu grape fruit a fost mai bunicel
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: eu am preferat sa-l fac compot pentru a-l bea mai usor
Ionut Bogdan: dar de exemplu daca fac ceai pe mai multe zile 2 3 mai are aceeasi valoare?
giurgiu gheorghe: nu am idee
Ionut Bogdan: am inteles
giurgiu gheorghe: dar daca ai spus ca nu merge nu vad ce rost mai are sa mai incerci
Ionut Bogdan: sincer sa va zic intradevar pana acum nu a mers
giurgiu gheorghe: pai e clar
giurgiu gheorghe: nu stiu daca pe viitor va merge
Ionut Bogdan: dar cum vam spus am folosit un tratament in paralel timp de o luna si ceva banuiesc ca aceasta a fost cauza
Ionut Bogdan: intradevar cel mai indicat era sa fac cum ati zis dumneavostra si acum dupa 8 luni era foarte convins daca merge sau nu
giurgiu gheorghe: sincer sa va spun cred ca e pierdere de timp si de bani
giurgiu gheorghe: nu
giurgiu gheorghe: in general in prima luna maxim a doua se paote vedea daca merge sau nu
Ionut Bogdan: prostia mea a fost ca exact dupa o luna si ceva am inceput tratamentul
Ionut Bogdan: cu creme pastile si injecti
Ionut Bogdan: o sa mai incerc cu ceai fara sa mai folosec nici un fel de crema de aceea vreau sa va intreb daca mai trimeteti si in alta tara
giurgiu gheorghe: nu
giurgiu gheorghe: si am intelesa ca nu sunteti multumit
giurgiu gheorghe: v-am mai spus, ce rost are sa pierdeti si timp si bani
Ionut Bogdan: eu vam zis parerea celorlalti
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: si am inteles ca i-ati crezut
giurgiu gheorghe: eu nu contest parerea nimanui
Ionut Bogdan: eu vam cerut contrariul
giurgiu gheorghe: din punctul meu de vedere asa este corect sa nu mai cumparati
giurgiu gheorghe: pentru a evita o discutie asemanatoare peste inca 3-4 luni
Ionut Bogdan: nu ma obliga nimeni sa dau bani
Ionut Bogdan: si nu stiu de ce va alegeti clienti
Ionut Bogdan: daca eu vreau sa cumpar este pb mea
giurgiu gheorghe: cei care vor citi aceasta discutie vor trage singuri concluzia
Ionut Bogdan: eu dua banii
giurgiu gheorghe: avand in vedere ca plantele sunt in cantitati limitate, eu consider ca e bine sa le consume cei carora le face bine
Ionut Bogdan: nu mai trimeteti in alte tari sau nu imi mai trimeteti mie?
giurgiu gheorghe: cum am spus, plantele sunt in cantitati limitate
giurgiu gheorghe: in acest moment nu mai primitem la nimeni prin posta
Ionut Bogdan: acum am inteles
giurgiu gheorghe: nici in tara nici in strainatate
Ionut Bogdan: in farmacia diana mai aveti?=
Ionut Bogdan: sau numai la birou?
giurgiu gheorghe: nu
giurgiu gheorghe: nu mai trimitem nici la farmacie
giurgiu gheorghe: cei cre doresc, vin personal la birou
Ionut Bogdan: din cate am citit pe blog nu mai puteti trimite nici din cauza cutiei ca este prea mica
Ionut Bogdan: ?
giurgiu gheorghe: si acest lucru e adevarat
giurgiu gheorghe: s-au suprapus mai multe motive
Ionut Bogdan: am inteles
giurgiu gheorghe: intrati le site-ul postei si vedeti care sunt dimensiunile minime ale unui colet
Ionut Bogdan: eu va cred in legatura cu dimensiuniile
giurgiu gheorghe: si nu credeti ca nu mai sunt plante
Ionut Bogdan: pai cum in perioada asta nu st plante deoarece este iarna banuiesc ca du cum vine primavara incepeti sa recoltati
Ionut Bogdan: de aceea este mai greu iarna si puteti ramane fara
giurgiu gheorghe: vad ca discutam alte lucruri
Ionut Bogdan: bn va multumesc pt timpul acordat
giurgiu gheorghe: cu placere
Ionut Bogdan is typing...
Ionut Bogdan: o seara buna in continuare
giurgiu gheorghe: multumesc la fel

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic