marți, 29 septembrie 2009

EVOLUTIE POZITIVA

BUNA ZIUA.
Din septembrie 2008 nu am mai folosit ceaiul,dupa ce se ameliorase situatia.M-am hotarat atunci sa nu mai bag in seama leziunile,mancarimile,problemele le-am tratat mai superficial,m-am lenevit un pic per total,dar am gasit o procupare noua pentru mine:gradinaritul!
De atunci nu am mai aut nevoie de ceai,alimentatia am orientat-o spre legume ,fructe,sucuri din ele,in general mancare mai sanatoasa si fara mari excese:oboseala,alcool,tutun,enervare la volan,la cozi,etc.
Mai am mici cojite pe alocuri iar pielea e cam uscata,dar nu mai am LEZIUNILE care m-au chinuit din 2004!
CONCLUZIE: E clar ca ceaiul DENIPLANT AJUTA la VINDECARE!

Va doresc insanatosire grabnica!

EMIL

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic