joi, 24 septembrie 2009

am psoriazis de 10 ani,credeti ca am vreo sansa sa scap de aceasta boala

adrian Stoica: buna ziua
giurgiu gheorghe: buna ziua
adrian Stoica: am psoriazis de 10 ani
adrian Stoica: eu am 25 ani
giurgiu gheorghe: da
adrian Stoica: credeti ca am vreo sansasa scap de aceasta boala
giurgiu gheorghe: depinde de cum va raspunde organismul la deniplant
adrian Stoica: in craiova se gaseste?
giurgiu gheorghe: peste 85% din cei care au incercat acest produs au avut rezultate pozitive
adrian Stoica: deniplant?
giurgiu gheorghe: in general in prima luna, maxim a doua se poate vedea daca organismul raspunde pozitiv sau nu
giurgiu gheorghe: nu
giurgiu gheorghe: numai in bucuresti
giurgiu gheorghe: sau prin posta
adrian Stoica: ok
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
giurgiu gheorghe: detalii aici
adrian Stoica: de hepatita b aveti ceva?
giurgiu gheorghe: nu
adrian Stoica: sunt purtator sanatos de virus b
giurgiu gheorghe: eu nu sunt medic
giurgiu gheorghe: eu produc ceaiul deniplant
adrian Stoica: are vreun impediment acest ceai?
adrian Stoica is typing a message.
adrian Stoica: ok
giurgiu gheorghe: ceaiul nu poate face rau
giurgiu gheorghe: in cel mai rau caz nu merge

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic