marți, 29 septembrie 2009

am o prietena care fiica ei are o alergie mai ciudata si anume la apa mai ales la cea calda

buna ziua !am o intrebare :am vazut ca aveti si ceva alergiplant ,e
pt.alergii ?de care pt mai multe?am o prietena care fiica ei are o alergie
mai ciudata si anume la apa mai ales la cea calda nu poate face nici baie
decat cu apa mai rece si repede si asa dupa contactul cu apa se scarpina
si i ies pe corp bubite etc.a incercat tot felul de tratamente si naturale
si i-a adus apa de izvor si la mare si oriunde a mers sa vada daca si la
alt fel de apa e asa si nimic nu a ajutat-o .si acestea i se trag decand
era cu sarcina mama ei a luat 1luna de ampicilina si nu era voie si asa
fetita s-a nascut cu aceasta sensibilitate cred ca anticorpii nu se
formeaza imunitatea e dificila de atunci nu reuseste sa lupte anticorpii
cu aceasta repercursiune a medicamentelor luate de mama sa in timpul
sarcinii.de aceea m-am gandit sa va intreb daca ar fi bun acest ceai
alergiplant sau nu a-ti mai avut ceva pacienti asa si cat costa acest ceai
?multumesc si astept raspuns.

Buna seara

Da, poate incerca ceaiul Alergiplant.
Au fost cazuri in care anumite sensibilitati au disparut.
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic