joi, 6 august 2009

tratament cu Deniplant

Buna seara,

sunt pentru prima data pe acest forum, si vreau sa va impartasesc si eu experienta mea . Acum 12 ani mi-a aparut o eruptie, initial pe maini, apoi din zi in zi s-a intins pe tot corpul. Initial am crezut ca este o urticarie, dupa circa 2 saptamani eram plin din cap pana in picioare, pe atunci aveam 23 ani. Am fost intr-o seara la camera de garda la Colentina si atunci mi-a fost diagnosticat psoriazisul. Nu stiu care au fost cauzele aparitie acestei boli, nu am depistat nici in familie vreo ruda care sa fi avut asa ceva. Marele meu noroc a fost ca in mai putin de o luna de la debutul bolii, am facut rost de nr.de telefon al dl. Giurgiu. A fost o intalnire extraordinara, in maxim 6 luni de zile eram iar un om normal. Am facut tratamentul un an si jumatate si a fost perfect. La un moment dat am intrerupt tratamentul, desi mai aveam ceva bube in cap. L-am reluat iar pentru alte 6 luni, in momentul in care pe langa cele din cap mi-au mai aparut si pe corp cateva bube. Am fost plecat 3 luni in Spania, intr-o zona aproape de mare unde era foarte cald, in perioada accea nu mai consumam ceai, si totusi datorita vremii de acolo, m-am intors acasa curat ca lacrima (imi cazuse si ultima coaja din cap). Acum iar am probleme cu aparitia lor nu numai in cap, sub ochi, in ureche, mai mult in zona capului, pe corp foarte rar. M-am programat la dl Giurgiu pentru vineri, abia astept sa reiau tratamentul cu ceai. Atata timp cat traieste acest om suntem in siguranta. Sanatate tuturor

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic