joi, 13 august 2009

sper ca acest ceai ma va ajuta sa-mi rezolv problemele de piele asa cum ceaiul Deniplant o ajuta pe mama mea sa-si tina in frau psoriazisul.

Buna ziua!
De cateva luni tot intreb pe la farmaciile Diana de ceaiul impotriva
dermatitei seboreice, iar doamna farmacist mi-a recomandat sa va scriu un
mail cu rugamintea de a-mi aduce si mie un pachet cu acest ceai. Sunt o
adepta a fitoterapiei si sper ca acest ceai ma va ajuta sa-mi rezolv
problemele de piele asa cum ceaiul Deniplant o ajuta pe mama mea sa-si
tina in frau psoriazisul.
Va multumesc si va urez un concediu odihnitor,
Ana P....

Buna ziua
Ceaiul antidermatite il puteti obtine numai de la biruul deniplant.
Puteti veni vinerea acesta intre 14 si 14,30 pentru ca eu voi fi acolo.
La farmacie nu trimitem pentru ca nu avem contract pentru acest produs.
Alte detalii la 0744827881 sau 0212338973
Cu stima
giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic