marți, 4 august 2009

Am incercat si eu tratamentul domnului Cozac (prin anul 2000) si a fost singurul tratament care a functionat la mine.

Am incercat si eu tratamentul domnului Cozac (prin anul 2000) si a fost singurul tratament care a functionat la mine. Dar m-am obisnuit foarte greu cu acel regim alimentar. Si dupa doua luni, dupa cum ati spus si dumneavoastra, (cand am devenit frumos), am intrerupt tratamentul cu creme dar si pe cel alimentar. Dupa cum era si de asteptat, boala a recidivat, dar dupa un interval mai lung putin, cam de 12-18 luni. Eu nu stiam ca acele creme contin regeneratorul epitelial, dar cred ca acela era motivul pentru care a functionat atat de repede.
Acum folosesc un unguent pentru piele si solutie pentru pielea capului, dar contin corticosteroizi de potenta redusa si se stie ca daca intrerup administrarea apare mai accentuat. de 1-2 ani am observat ca mi-au fost afectate 2 unghii de la mana.
Dupa ce am citit introducerea facuta de dumneavoastra pe site si apoi cateva opinii de pe forum, mi se pare interesanta abordarea si cred ca voi incerca si eu tratamentul. Sunt de parere ca daca incerci ai doua sanse: sa iti treaca sau nu, pe cand daca nu incerci, se stie rezultatul dinainte.

Buna ziua
Asa este, in cel mai rau caz nu merge
Ceaiul deniplant nu poate face rau.

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic