duminică, 5 iulie 2009

tratament naturist pentru psoriazis


tratament naturist pentru psoriazisBuna ziua

Am auzit ca aveti un tratament naturist pentru psoriazis .
Va rog sa imi dati detalii despre acest lucru, cum se foloseste si cat timp,
cat costa , etc. pentru ca vreau sa-l cumpar si sa-l trimit in Austria la fiica mea. Ea are aceasta boala de peste 10 ani dupa ce am divortat de sotul meu si ne-am separat.

Va multumesc
Adela ....V..........


Buna ziua

Toate informatile legate despre Deniplant le puteti gasi pe internet la adresa www.deniplant.ro si de acolo pe forum  la http://psoriazis-deniplant.myforum.ro/index.php  si pe blog lahttp://deniplant.blogspot.ro/

Modalitatea de preparare si administrare o gasiti pe www.deniplant.ro in partea de jos dati clik pe cutia de ceai.

Au fost persoane care au folosit acest produs 4-6 luni, dar sunt bolnavi care au depasit 2 ani . Depinde de fiecare organism in parte cum raspunde, pentru ca nu este nevoie de unguente sau alte medicamente, nu este nevoie de regim alimentar sau alte restrictii. Acest procedeu trateaza cauzele interne care duc la declansarea si intretinerea psoriazisului si pielea se vindeca singura.

Plantele pentru 30 de zile costa 150 lei si se pot obtine numai de la biroul nostru din Bucuresti . 
Detalii si programari puteti obtine la tel 0744827881

Cu stima
  
Gheorghe Giurgiu

Un comentariu:

Anonim spunea...

Good blog post. I certainly appreciate this site. Continue the good work!


Review my webpage :: salento

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic